Spørgsmål

Humax 4000 optagelse

Har en Humax 4000 der på det sidste melder fejl når jeg vil se optagelser ( ikke alle optagelser fejler) Så kommer den med fejl og siger...prøv at genstarte osv , og selvfølgelig hjælper det ikke en dut.

Og har ikke mere mulighed for at kunne planlægge at sætte optagelser eller se noget fra boksen mere på yousee appen.? Og det kunne jeg i starten men det er væk nu.

Nogen der har en ide om hvad der er galt ?

Mvh Kevin

4 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +1
Det med optag og se optagelser på web og app, forsvinder for mig en gang imellem også.
Igår tog det support over 2 timer at løse det :S
Jeg blev kastet rundt mellem folk derinde :S
Og ofte skal der en boks teknikker på sagen for at løse det.

Såååå du må ringe til support og have lidt tålmodighed - min er ved at løbe tør efterhånden.

De skulle have testet og debugget de humax boxe nogle måneder (ÅR) mere før vi kunder fik dem.

... og til Radiomanden - Du har sikkert aldrig oplevet fejl på noget yousee har , men det er der godtnok andre der har.
Ja det lyder sgu lidt ustabilt det hele , den virkede fint fint her i starten, men det med at man ikke ved om ens optagelser virker er ikke holdbart , man aner jo ikke noget som helst før man prøver at se det....Og også at man ikke mere kan bruge app´en til at sætte nogle optagelser i gang hvis man ikke lige er hjemme og kan gøre det.....Hvis det forsætter så får de det hele i hovedet igen for så har jeg ikke noget at bruge det til.

Nogen der har lagt mærke til på fjernbetjeningen , at hvis man trykkede på den røde knap lige ved siden af den grønne...lige under tastaturet så kom der info på skærmen oppe i venstre side med forskellige oplysninger om hvad for bitrate osv man så med....Det er også væk nu her...samtidig med de andre ting der er forsvundet her.

Syntes sgu altid der er noget galt med det yousee, så er der sort skærm osv...bliver spændende at se når der er WM i forbold hvor meget der virker til den tid.:cool:

EveTossen skrev:

Det med optag og se optagelser på web og app, forsvinder for mig en gang imellem også.
Igår tog det support over 2 timer at løse det :S
Jeg blev kastet rundt mellem folk derinde :S
Og ofte skal der en boks teknikker på sagen for at løse det.

Såååå du må ringe til support og have lidt tålmodighed - min er ved at løbe tør efterhånden.

De skulle have testet og debugget de humax boxe nogle måneder (ÅR) mere før vi kunder fik dem.

... og til Radiomanden - Du har sikkert aldrig oplevet fejl på noget yousee har , men det er der godtnok andre der har.

Omdømme 7
Badge +6
Bitrate visning kan ikke ses på Live udsendelser, det virker på optagelser og Film/serie Streaming.
Radiomanden skrev:

Bitrate visning kan ikke ses på Live udsendelser, det virker på optagelser og Film/serie Streaming.

Ja prøvede lige og du har helt ret :)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P