Svar

Helt ny tv-boks Bliver varm og harddisk’en spinner 24/7

Min helt nye TV-boks (Humac) sover aldrig. Harddisk’en spinner og boksen er varm selv om den er slukket ( stand by)
Det kan da ikke være rigtigt (og koster vel også mig x antal kWh pr. År hvis den aldrig slukker)

Den er IKKE sat til at optage noget eller opdaterer.

Frustreret hilsen.
icon

Bedste svar af Kasper 24 maj 2019, 12:28

Hej Trommeslageren

Jeg vil anbefale at tage en snak med vores tekniske support, da det lader til, at tv-boksen ikke opfører sig hensigtsmæssigt

Du finder kontaktinformationer her.

Se original

9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Det skal den ikke gøre, er det den eneste du har.? Hvis ja så burde det være en 4000 du skulle have og ikke en 2000, de er beregnet til Multiroom.
Omdømme 7
Badge +7
Jeg er helt enig med Radiomanden. Du har ikke en helt ny boks og dog. Den kan selvfølgelig godt være ny, men det er ikke den nyeste. Kan grunden til, at du har fået en Humax 2000 og ikke en 4000, være at din internetforbindelse ikke kan klare 5GHz. Det kunne dog klares med et kabel til boksen.
Omdømme 7
Badge +7
Som du ved, uanset om det er 2000 eller 4000 boksen, så skal begge brúge enten en 5 GHz Wi-Fi eller en kablet forbindelse.
Jeg kører en kablet 5 GHz forbindelse og min box er en Humax model YSR2000

Vh.
Trommeslageren
Omdømme 7
Badge +7
Radiomanden skrev:

Som du ved, uanset om det er 2000 eller 4000 boksen, så skal begge brúge enten en 5 GHz Wi-Fi eller en kablet forbindelse.

Humax 2000 kræver ikke 5GHz.
Omdømme 7
Badge +7
Trommeslageren skrev:

Jeg kører en kablet 5 GHz forbindelse og min box er en Humax model YSR2000

Vh.
Trommeslageren

Så bør du kontakte YouSee for at få boksen byttet til en Humax 4000.
Omdømme 7
Badge +7
joern skrev:

Radiomanden skrev:

Jo, som det ses finder den kun 5 GHz net.

Omdømme 7
Badge +7
Radiomanden skrev:

joern skrev:

Radiomanden skrev:

Jo, som det ses finder den kun 5 GHz net.

Bange for, at jeg må give dig ret. Mine 3 Humax YSR-2000 leder kun efter 5GHz,:8
Omdømme 7
Badge +7
Hej Trommeslageren

Jeg vil anbefale at tage en snak med vores tekniske support, da det lader til, at tv-boksen ikke opfører sig hensigtsmæssigt

Du finder kontaktinformationer her.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P