HBO serier uden tale på lydspor

Jeg har sagt ja til det nye HBO prøve abo.

Når jeg ser serier som 'Show me a hero' på min computer har jeg ikke tale på lydsporet.

Det er som om man får en del af sorround lydsporet men ikke det med talen til serien.

Har andre samme problem med fx. 'Show me a hero'?

Er det samme problem direkte på HBO Nordic (det har jeg ikke adgang til) eller er det en YouSee ting i den aftale der er lavet?

Jag forsøger at afspille på Macbook Pro og har prøvet både Safari og Firefox.

Mvh Klaus

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Har lige prøvet begyndelsen af et par afsnit af serien "Show me a hero" og har fin lyd på min PC.

Browser:  Firefox.

Jeg har samme problem:

Black Sails - første sæson fungerer uden problemer. Anden sæson giver kun baggrundslyd somom kun bagkanalerner i surroundsound når igennem. Samme problem går igen på Game of Thrones - Sæson 5 mangler tale.

Prøvet Firefox og Safari, MacBook Pro. Jeg vil skyde på at plugin'et der installeres som player mangler noget. Hvad siger i YouSee?

Virker dog på PC, men hjemmesetupet giver problemer med at skyde den op på tv'et.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

dandur skrev:
Jeg har samme problem:

Black Sails - første sæson fungerer uden problemer. Anden sæson giver kun baggrundslyd somom kun bagkanalerner i surroundsound når igennem. Samme problem går igen på Game of Thrones - Sæson 5 mangler tale.

Prøvet Firefox og Safari, MacBook Pro. Jeg vil skyde på at plugin'et der installeres som player mangler noget. Hvad siger i YouSee?

Virker dog på PC, men hjemmesetupet giver problemer med at skyde den op på tv'et.

Velkommen til forum. Du skal være opmærksom på, dette er et bruger til bruger forum, hvor YouSee kun undtagelsesvis deltager.

Jeg har samme problem i flere af HBO serierne. Har prøvet Firefox, Safari og google chrome. Intet virker. Hvis du finder en løsning er jeg meget interesseret :)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)