Hbo på ny tv boks


  • Udforsker
  • 16 kommentarer
Jeg er meget vred. Bestilte HBO til min boks kl 11 i dag og blev lovet at det virkede inden for en time. Da jeg kom hjem 6 timer senere og tændte for min boks var der ingen HBO. Ringede til Yousee som sagde de ville "skubbe til fakturaen, så ville det virke inden for en times tid". Ventede 1 1/2 time, stadig ingen HBO. Ringede til Yousee igen og fik nu af vide at der kan gå fra 1-72 timer før det virker.
Det er en utilstedelig behandling af en kunde. Det skyldes jo ikke en menneskelig fejl, men mangel på kompetencer hos personalet. Men bare vent kære Yousee, efter påske opsiger jeg alle mine abonnementer hos jer...
Der må være andre der har været ude for det samme?

3 Kommentarer

Og i dag kl. 11 var der så gået 72 timer og stadig ingen HBO på min boks. Ringede til supporten. Løsning: en teknikker vil ringe til mig d. 21/4. Dybt godnat!
Omdømme 7
Badge +4
Jeg mener den skal forbi en medarbejder i kundeservice, de gik hjem ondag kl 17.30 og kommer først tilbage tirsdag kl 08.00
Tak for din interesse. Jeg ringer til kundeservive på tirsdag🌻

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)