Svar

HBO på youseeboks

Hej. Her i julen har i meldt ud på mail at man kan se HBO gratis via boksen. Vi har brugt det de sidste 2 dage, men idag kan man ikke se det?? Jeg har læst mailen igen og set at det altså er HELE december. Er det en fejl at i har fjernet det?
icon

Bedste svar af Radiomanden 19 december 2015, 00:21

Dette er et bruger til bruger forum hvor You See kun lejlighedsvis deltager,  dit spørgsmål er til deres kundeservice de er på 70704040, der kan der svares på dit problem.

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Dette er et bruger til bruger forum hvor You See kun lejlighedsvis deltager,  dit spørgsmål er til deres kundeservice de er på 70704040, der kan der svares på dit problem.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

KathrineL skrev:
Hej. Her i julen har i meldt ud på mail at man kan se HBO gratis via boksen. Vi har brugt det de sidste 2 dage, men idag kan man ikke se det?? Jeg har læst mailen igen og set at det altså er HELE december. Er det en fejl at i har fjernet det?

Velkommen til YouSee Forum, Katrine L.

Jeg har også fået HBO film i julegave. Jeg er uden boks,  men kan ubesværet se HBO via computer eller mobil.

Der er nok et eller andet galt med din boks eller din brug af den. Kan du se YouSee film?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Jeg ville nok vælge at til support ringe på 7070 4040.

Det har løst sig. Tak

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P