HBO på boxen, ja eller nej?

• Deltager
  • 2 kommentarer
Jeg spurgte kundeservice i sidste uge om vi kunne få HBO via Yousee boxen. Det var ikke noget problem, og det blev bestilt. Sammen aften virkede det fint. 2-3 dage senere kunne jeg ikke finde HBO mere på boxen, og henvendte mig igen til kundeservice. "Jamen Yousee har ikke samarbejde med HOB mere" var svaret jeg fik. Det var åbenbart ikke noget nyt, for damen kunne ikke forstå hvordan jeg overhovedet havde kunnet bestille det.
Så det er muligt der snakkes meget om HBO på boxen, men er der nogen der faktisk har det?

Hvis der ikke mere er samarbejde, hvorfor omtales det så hele tiden?

21 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints mich har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Tja. Yousee facebook har i denne uge bekræftet at HBO ikke er i HD via Yousee, men kun SD, så det må jo eksistere

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

Hans56 skrev:
Jeg spurgte kundeservice i sidste uge om vi kunne få HBO via Yousee boxen. Det var ikke noget problem, og det blev bestilt. Sammen aften virkede det fint. 2-3 dage senere kunne jeg ikke finde HBO mere på boxen, og henvendte mig igen til kundeservice. "Jamen Yousee har ikke samarbejde med HOB mere" var svaret jeg fik. Det var åbenbart ikke noget nyt, for damen kunne ikke forstå hvordan jeg overhovedet havde kunnet bestille det.
Så det er muligt der snakkes meget om HBO på boxen, men er der nogen der faktisk har det?

Der er noget der tyder på at heller ikke YouSee kundeservice kan finde ud af, hvad man udbyder til hvilke kundegrupper.

Men de YouSee-kunder der har tegnet et HBO Nordic-abn. i tide, kan fortsætte med det og se indholdet på den nye tv-boks.

Det drejer sig om bredbåndskunder der har tegnet et HBO-abn. inden 27. jan. 2016. Og det drejer sig om YouSee Plus-kunder, men om eksisterende YouSee Plus-kunder stadig kan nytegne et HBO-abn. gennem YouSee, ved jeg ikke.

YouSee har intet skrevet om, at HBO-abn. kan nytegnes af kunder som lejer den nye boks, så det er nok ikke muligt.

Omdømme 2

Badge

Vilhelm skrev:

Hans56 skrev:

Der er noget der tyder på at heller ikke YouSee kundeservice kan finde ud af, hvad man udbyder til hvilke kundegrupper.

Men de YouSee-kunder der har tegnet et HBO Nordic-abn. i tide, kan fortsætte med det og se indholdet på den nye tv-boks.

Det drejer sig om bredbåndskunder der har tegnet et HBO-abn. inden 27. jan. 2016. Og det drejer sig om YouSee Plus-kunder, men om eksisterende YouSee Plus-kunder stadig kan nytegne et HBO-abn. gennem YouSee, ved jeg ikke.

YouSee har intet skrevet om, at HBO-abn. kan nytegnes af kunder som lejer den nye boks, så det er nok ikke muligt.

Det lyder så som om Facebook teamet herller ikke ved det ?

Omdømme 2

Badge
Fra facebook her til aften:

Hej yousee hvordan får jeg Hbo nordic på den nye yousee boks ? på forhånd tak

Tak for din henvendelse.

Det er noget du skal bestille via vores kundeservice som Eigil skriver, så du kan rige til dem eller sende en mail til isupport@yousee.dk med dit kundenummer eller adresse og linket til denne tråd, så får vi lagt det på.

Hans56 skrev:

Jeg har det :-)

Det fungere fint.

MEGET bedre præsentation af indholdet end på Samsung Boksen.

Men stadigt kun SD - desværre

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Nikolaj har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Hej alle,

Jeg tillader mig lige at smide en kommentar herinde.

Som I allerede er klar over, så kan du bestille HBO Nordic til din TV-boks igennem vores kundeservice, som 
  •  skriver.

Det er dog værd at bemærke - trods modsigelser i andre medier - at HBO Nordic på tv-boksen faktisk bliver vist i HD. C More er endnu ikke i HD, men det er på vej :)

Vh

Nikolaj

• Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
    Så må du være glad Michael. Din kamp har hjulpet.;)

Omdømme 2

Badge
    Dobbelt indlæg

Omdømme 2

Badge
    Hej Nicolaj

Det er facebook teamet, der har sagt, at Cmore og HBO IKKE er i HD, og at man ikke vidste, hvornår det eventuelt ville ske, og det er det, der er landet i diverse medier

Facebook teamet var heller ikke vidende om, at man fik TV kanalerne CmoreFirstHD og CmoreSeriesHD på den nye boks via coax, og dermed kunne optage i HD, f.eks når man havde Cmore via bredbånds abonnementet.

Men en rigtig god nyhed, og ja, Jørn, jeg er rigtig  glad :-)

Håber, I vil lufte nyheden, når Cmore er i HD på boksen.  

En fantastisk god ting ville være, hvis I lavede en tråd herinde med nyheder om de en kommende opdatering (ligesom I havde i det gamle forum med Samsung boksen) og hvad der arbejdes på. Denne ville facebook teamet også kunne henvise til, når der kom indlæg omkring mangler på boksen 

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

Nikolaj_O skrev:
    Hej alle,

Jeg tillader mig lige at smide en kommentar herinde.

Som I allerede er klar over, så kan du bestille HBO Nordic til din TV-boks igennem vores kundeservice, som @mich skriver.

Det er dog værd at bemærke - trods modsigelser i andre medier - at HBO Nordic på tv-boksen faktisk bliver vist i HD. C More er endnu ikke i HD, men det er på vej :)

Vh

Nikolaj

Hej Nikolaj.

Denne tråd hedder "HBO på boksen, ja eller nej?

Men du forholder dig ikke til, at trådstarter, Hans 56, først har bestilt og fået HBO Nordic i kundeservice, men derefter mister HBO og af kunderservice får at vide, at han alligevel ikke kan få HBO.
    Der er altså utrolig usikkerhed i YouSee's organisation om hvad diverse kundegrupper kan få eller ikke få, og jeg ved heller ikke selv, hvad jeg skal tro. Heller ikke på yousee.dk er der klarhed. Og Facebook-teamet er ifølge Mich. heller ikke opdateret.

1. Kan det med sikkerhed fastslås, at alle kunder som lejer den nye tv-boks, kan tegne et HBO Nordic-abn. gennem YouSee?

2. Kunder med YouSee Plus eller On Demand, kan de fortsat bestille HBO Nordic gennem YouSee og      tilgå det i Samsung boks?

3. Nysalg af HBO Nordic til bredbåndskunder (som ikke er under 1. eller 2.) er fortsat stoppet?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Nikolaj har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
    Hej igen,

Jeg beklager, hvis mit sidste indlæg ikke gav svar på spørgsmålet - jeg prøver lige igen :)

1. Kan det med sikkerhed fastslås, at alle kunder som lejer den nye tv-boks, kan tegne et HBO Nordic-abn. gennem YouSee?

- Ja, det kan du.

2. Kunder med YouSee Plus eller On Demand, kan de fortsat bestille HBO Nordic gennem YouSee og      tilgå det i Samsung boks?

- Også ja til denne.

3. Nysalg af HBO Nordic til bredbåndskunder (som ikke er under 1. eller 2.) er fortsat stoppet?

- Det er også korrekt. 

Sig endelig til, hvis I har flere spørgsmål. Så skal jeg besvare dem så godt jeg kan - beklager desuden de misinformationer der har været.

God weekend, når I kommer så langt.

Vh

Nikolaj

Hej

Jeg har cmore men kan ikke finde det på boksen.

Jeg har det gemmen cmore (Fik et halv år for 299.-) kan det være der for.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
     Det skal jo være via YS, ellers kan du ikke. Det samme gælder HBO.

Vi har nu ventet i over en uge med at få aktiveret HBO Nordic på vores nye Yousee boks.

Ja vi er Yousee plus kunde, mobil kunde, bredbånds kunde.

CMore er synligt på yousee boksen, samt web/app, men ikke HBO Nordic.

I fredags var meldingen at jeres systemer ikke kommunikerede korrekt sammen.

Er der noget nyt på denne front ?

Omdømme 2

Badge

Clogman skrev:
    Vi har nu ventet i over en uge med at få aktiveret HBO Nordic på vores nye Yousee boks.

Ja vi er Yousee plus kunde, mobil kunde, bredbånds kunde.

CMore er synligt på yousee boksen, samt web/app, men ikke HBO Nordic.

I fredags var meldingen at jeres systemer ikke kommunikerede korrekt sammen.

Er der noget nyt på denne front ?

Jeg har ventet i næste 2 uger på at få Cmore ifb med skift af bredbåndsprodukt pga. samme fejl i deres systemer

Når man ser på facebook, så er vi ikke alene, måske er der også en del herinde der enten har mistet deres rettighder eller ikke fået deres rettigheder

Omdømme 3

Badge
    For en sikkerheds skyld må vi lige sikre os, at dit HBO Nordic-abonnement er tegnet hos YouSee kundeservice.

Hvis det er mig du spørger, så ja, selvfølgelig er det tegnet via yousee kundeservice.

Omdømme 3

Badge

Clogman skrev:
    Hvis det er mig du spørger, så ja, selvfølgelig er det tegnet via yousee kundeservice.

Så må du bare presse på i kundeservice.

Omdømme 2

Badge
    Yousee har i over 2 uger ikke kunne aktivere rettigheder på deres produkter pga koks i deres interne systemer.

Kunder har til syneladende også mistet rettigheder i forbindelse med disse centrale problemer, som f.eks. Cmore adgange

Så jo, der er koks i systemerne

Omdømme 2

Badge

mich skrev:
    Yousee har i over 2 uger ikke kunne aktivere rettigheder på deres produkter pga koks i deres interne systemer.

Kunder har til syneladende også mistet rettigheder i forbindelse med disse centrale problemer, som f.eks. Cmore adgange

Så jo, der er koks i systemerne

Yousee facebook har lige bekræftet, at der stadig er centrale server problemer, så tingene ikke går på plads

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
     Ved heller ikke hvornår jeg får C More, hvis jeg er hældig så bliver det i denne uge.

Besvar

• :D
      • :?
      • :cool:
      • :S
      • :(
      • :@
      • :$
      • :8
      • :)
      • :P
      • ;)