Svar

HBO Nordic Samsung SmartTV

Jeg har et mindre problem, som jeg håber nogen herinde kan hjælpe med.. Ved ikke om det er 100% det rigtige forum men jeg prøver alligevel.

Jeg har lige fået YouSee bredbånd og roder derfor lidt rundt med streamingen.

På iPad/YouSee app, så fungerer det som forventeligt.

På PC/browser, så fungerer det som forventeligt.

På Samsung SmartTV (UE48H6275)/YouSee app (V1.4), så kan jeg kun se første afsnit i sidste sæson, uanset hvilken serie jeg vælger.

Eksempler:

Shannara Chronicles: http://tv.yousee.dk/medie/serie/the-shannara-chronicles-hb

Tydelige at der (15/1-16) er 3 afsnit tilgængeligt... Jeg kan kun se S1E1 på SmartTV.

Game of Thrones: http://tv.yousee.dk/medie/serie/game-of-thrones-hb

5 sæsoner, 10 afsnit i hver: Her kan jeg kun få lov at se S5E1 på SmartTV.

Jeg kan ganske enkelt ikke se noget sted, hvor jeg kan vælge sæson/afsnit..

Er der nogen der kan hjælpe?

icon

Bedste svar af joern 17 januar 2016, 14:17

Jeg har lige prøvet på mit Samsung TV og jeg kunne finde 10 afsnit for hvert år.

Nor du har åbnet appen, skal du trykke på abonnement. Herefter går du ned under HBO Nordic og finder serier. Tryk på alle og find den serie du ønsker. Her kan du så se alle afsnit.

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Jeg har lige prøvet på mit Samsung TV og jeg kunne finde 10 afsnit for hvert år.

Nor du har åbnet appen, skal du trykke på abonnement. Herefter går du ned under HBO Nordic og finder serier. Tryk på alle og find den serie du ønsker. Her kan du så se alle afsnit.

Tak for hjælpen.. Det virker, men hold banan, hvor er det langsomt og omstændigt..

Jeg gik på Abb, og derefter trykkede Søg... Så var det jeg kun kunne se det, som jeg beskrev ovenfor.

Med den "manuelle søgning" som du beskriver, tager det næsten et minut at komme ned til "Shannara Chronicles" (hvilket jo er pænt lang tid)...  Men i det mindste virker det..

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Du kan også se dem, hvis du søger. Jeg skrev bare game og så kom der et afsnit, men nedenunder kunne jeg se resten.

Det skal bemærkes, at jeg normalt ikke bruger funktionen. Jeg har Samsung bokse fra YouSee og når man abonnerer på HBO Nordich, kan film og serier ses på boksen.

Det er jo så det jeg IKKE kan.

Når jeg søger, så kommer det en liste som matcher det jeg søger på nederst på søge-skærmen.. Når så jeg vælger den pågældende serie, ryger den in på første afsnit i sidste sæson..

HBO har dog altid haft et dårligt interface (også på web og iPad app), og der er åbenbart ikke bedre, når det ses i YouSee app..

Men hovedsagen er jo, at det er muligt at vælge afsnit, og indholdet er godt..

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)