Svar

HBO indhold bliver ikke opdateret

Jeg modtager HBO som en "kanal" via BlandSelvTV på min Sagem 4K-boks. I torsdags (23/8) kunne jeg konstatere at nyeste episode af Castle Rock ikke var tilgængelig, hvilket jeg kontaktede Yousee kundeservice per telefon om. Efter 20 minutters køtid, sendte Yousee mig videre til HBO, som meddelte at al indhold skam var udstillet for Yousee.

For ikke at vente yderligere, skrev jeg til Yousee på Facebook, som meddelte at det vist var en enkelt "smutter" og man lige ville sørge for at få det fixet. Fire dage senere er det stadig ikke fixet og nyeste episode af "Sharp Objects" er heller ikke kommet på. Yousee-medarbejderen på Facebook kan ikke oplyse noget om et forventet tidspunkt for at få dette løst.

Er der nogen her, der ved noget mere?
icon

Bedste svar af Radiomanden 27 august 2018, 18:06

Ja, der vides hvad der skrives på FB, der er forsinkelse på indholdet grundet problemer, tidshorisont ukendt.

Se original

11 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Ja, der vides hvad der skrives på FB, der er forsinkelse på indholdet grundet problemer, tidshorisont ukendt.
Radiomanden skrev:

Det er jo bare ikke et særligt tilfredsstillende svar, når man er betalende kunde.
Omdømme 7
Badge +6
Det er hvad You See svarer, så der kan der ikke gøres andet end at vente.
Selvfølgelig kan der gøres andet. Lige nu betaler jeg for et produkt, jeg ikke får leveret. Så man kan fx. oprette en klage, eftersom de ikke overholder deres del af aftalen. Og det har jeg tænkt mig at gøre, hvis jeg ikke får et fyldstgørende svar inden i morgen.
Omdømme 7
Badge +6
Der er problemer med at få indholdet over på You See platformen, der arbejdes på at løse det, der er ingen specifik tidshorisont på det for nuværende. Det er hvad der svares på FB.
Det har jeg hørt siden fredag. Igen, jeg betaler for et produkt, jeg ikke får - og der kommer tilsyneladende ingen udmeldinger om det til kunderne, ligesom det heller ikke virker til der arbejdes på højtryk for at få det løst, siden man i fire dage har meldt "ukendt tidshorisont".

Det er dybt uilfredsstillende.
Omdømme 7
Badge +6
Som der skrives, så kan You See for nuværende ikke svare anderledes.
Selvfølgelig kan de svare anderledes, hold nu op. Jeg ved godt du ikke svarer som Yousee-ansat, men det er altså en absurd forestilling om kundeservice, du har der.

Hvis du ikke kan bidrage med noget konstruktivt eller informativt eller bare andet end ligegyldige repetitioner af Yousees mangelfulde udmeldinger, vil jeg gerne frabede mig at du kommenterer yderligere på denne sag. Tak.
Omdømme 7
Badge +6
Der er næppe andre der kan svare anderledes, når der ikke vides andet end hvad You See skriver.
Radiomanden, jeg forstår ikke du bliver ved med at kommentere, når jeg eksplicit har frabedt mig det. Hvis andre - med konkret viden - kan bidrage, er de meget velkomne.
Omdømme 3
Badge
ascaria skrev:

Radiomanden, jeg forstår ikke du bliver ved med at kommentere, når jeg eksplicit har frabedt mig det.

Ja, det er jo nærmest som at tale med en papagøje...

Og selvfølgelig kan/burde YouSee håndtere sådan en sag bedre. Som MINIMUM ved at informere officielt om problemet og ikke kun når de bliver spurgt direkte.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)