HBO

Jeg har lige konverteret mit eksisterende bredbåndsabonnement til et af de nye med C-more og 3 mdr. gratis adgang til HBO Nordic.

Jeg er i tvivl om hvordan man får adgang til HBO - er det via Youseeplay?

Og hvordan opsiger man HBO igen når de 3 måneder er gået?

9 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Emil har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej 
  • Du får desværre kun adgang til C More. De 3 måneders gratis HBO er kun for nye kunder.

• ok - men nu havde jeg netop tilvalgt det i skifteprocessen fra gammel til ny abonnement.

Jeg kan godt se der kun står nye kunder - det har jeg så overset!

Men da jeg har valgt HBO og der står jeg skal betale 79 kr. pr. måned så burde jeg jo også have adgang til det nu?

Og hvor kan man afmelde det online?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Emil har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
    Det kan jeg desværre ikke hjælpe dig med.

YouSee Forum er et kunde-til-kunde-forum og YouSee yder ingen direkte support eller kundeservice herinde.

Jeg vil anbefale dig at kontakte kundeservice på 70 70 40 40

Åbningstiderne er: hverdage 8.00-17.30 - fredag til 16.30

Du kan finde alle muligheder for at komme i kontakt med YouSee her. YouSee er også på Facebook og Twitter.

Hej Nymosen -

Fandt du ud det mht opsigelse af HBO ? :) 

Men er der nogen der kan hjælpe med hvordan man får adgang til HBO. Har netop købt bredbånd - men der skiltes ikke med hvordan der gives adgang til HBO.

Mvh Andreas

Jeps - Yousee er ikke overvældende informative på deres hjemmeside!

Dengang jeg oprettede mig var man nødt til at ringe til kundeservice - prøv det.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints moef har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
    Så vidt jeg kan se, så skal Yousee Play bruges til at få adgang til HBO:

http://forum.yousee.dk/t5/Nyheder/HBO-Nordic-til-YouSee-Plus/td-p/4187

Hvis man skal bruge Yousee app'en, så vil jeg tror HBO kanalerne kommer med automatisk m. dit nye abonnement.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
    Hej Alle 

Jeg kan supplere med følgende sider, hvor der kan læses mere om hvordan man får adgang til HBO:D

Nyhedspost fra forum:
    Mere indhold i vores bredsbåndspakker

Hjælpeartikel fra yousee.dk:
    Hvem har adgang til YouSee film og serier?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints moef har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
    Takker Casper,

Dine links forklare godt hvordan det hele hænger sammen, hvad og hvordan man får adgang til Cmore, HBO.. 

Jeg har selv været meget i tvivl om jeg skulle skifte fra mit tdligere - 100/30 til 100/20mbit abonnementet (inkl cmore+danske filmskat), grundet diverse tvivl spørgsmål som besvares i dine links. Jeg er dog skiftet, og er fint tilfreds, selvom der gerne måtte være lidt flere sæsoner af serier generelt fra Cmore ;)

Besvar

• :D
      • :?
      • :cool:
      • :S
      • :(
      • :@
      • :$
      • :8
      • :)
      • :P
      • ;)