Spørgsmål

Hæve bitraten fra 9 til 12 Mbit/s

• Bruger
  • 17 kommentarer
Til Yousee eller hvis der er nogen som ved det!

I November måned sidste år, ja det var i 2015, lovede YouSee at hæve bitraten på billedsiden fra 9 til 12 Mbit/s, se dette link.

http://www.recordere.dk/2015/11/yousee-haever-kvaliteten-paa-hele-20-hd-kanaler/

Hvornår sker dette?

Jeg ved godt det er et bruger forum, men jeg kan ikke finde nogen info eller dem man ringer til hos Yousee ved intet.

Så er der en fra Yousee med viden som kigger med må vedkommende gerne svare, på forhånd tak

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Som du sikkert er bekendt med, lukker Yousee for analog FM radio starten af 2017. Yousee har sagt den frigivne båndbredde i nettet skal bruges til at forbedre TV kvaliteten og forbedre upload på bredbånd.

Yousee er smarte og lover meget lidt. Så bliver de ikke hængt op på deres løfter, og de slipper for at skuffe kunder med brudte løfter.
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Hej Alle

Projektet blev udsat og billedeforbedringerne finder sted i første kvartal 2017 :)

God dag :)
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints mich har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Der blev gjort plads til det, da analogt signal blev lukket. Tv kanalerne blev samtidig placeret således at man uden videre kunne opgradere de mest sete TV kanaler til 12 Mbit, men der kom ny direktør til, og så faldt planen til jorden.
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints mich har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Kasper skrev:

Hej Alle

Projektet blev udsat og billedeforbedringerne finder sted i første kvartal 2017 :)

God dag :)

Kasper . Så mangler vi også bare BBC World News i HD ligesom på TDC TV samt Cmore Stars, som er e HD kanal, blot ikke på Yousee
Okay

@Kasper - tak for svar.

Kan godt vente, bare jeg ved det sker. Så jeg holder øje med udviklingen
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
http://www.recordere.dk/2016/09/yousee-udsaetter-kvalitetsloeft-paa-tv-signal/

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)