har mistet alle mine digitale kanaler efter omlægningen

Efter omlægningen forsvandt vores digitale TV2 kanal.

Lavede derfor en autosøgning efter alle kanaler.

Søgningen fandt 26 analoge kanaler.

Men søgningen fandt INGEN digitale kanaler.

Er der andre der har oplevet lignende ?

Har Fuldpakke på kabel-tv.

TV er et Samsung UE46D 8005YU

Mvh, Hans.

Køge

11 Kommentarer

Sidder med samme problem, har nogen kanaler, en del mangler og flere af dem hedder nu bare "udg" på kanal listen. 

Vh

Camilla // Vordingborg

Hej

Vi har nøjagtig samme problem hos os i Nykøbing F......

Efter at have opdateret vores kanaler, kan vi blandt andet ikke se 3+ og canal9,
selv om vi har fuldpakke og inden i dag sagtens kunne se begge kanaler..... :(

/Thomas
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

hrandgaa skrev:
Efter omlægningen forsvandt vores digitale TV2 kanal.

Lavede derfor en autosøgning efter alle kanaler.

Søgningen fandt 26 analoge kanaler.

Men søgningen fandt INGEN digitale kanaler.

Er der andre der har oplevet lignende ?

Har Fuldpakke på kabel-tv.

TV er et Samsung UE46D 8005YU

Mvh, Hans.

Køge

Har også et Samsung TV, men ikke samme model. Når jeg skal søge, kan jeg selv vælge om jeg vil ha analoge eller digitale kanaler. Kan også vælge begge dele. Husk du skal søge på net-ID 100.

Sidder også i Nykøbing og har mistet C9, tv3+ og 6'ern og et par andre fra "tillægspakke". Det ca 50/50 der forsvundet hos mig.

Hej Jørn,

Tak for tilbagemelding.

Har prøvet både net-id 100 og 111 med samme resultat: 26 analoge kanaler og ingen digitale

Hvis jeg vælger at søge KUN på digitale kanaler, sluttes søgningen efter ca 10 sekunder

Hej alle

Jeg har her til morgen foretaget en ny komplet søgning efter såvel digitale som analoge kanaler

og stik imod YouSee's udmelding om, at der er fjernet 3 analoge kanaler, så der kun er 23 tilbage,

finder jeg - ligesom i går - stadig 26 analoge kanaler.....

Jeg har naturligvis søgt under netværks-id 100 og er normalt "skarp" til denne type opgaver, hvorfor

det undrer mig, at jeg fortsat ikke kan se adskillige digitale kanaler i min fuldpakke.

Til alt held ved jeg, at der er en hel del personer i Nykøbing F, som har samme kanal-problemer, som jeg.

Kan kun håbe på, at der er tale om en fejl i YouSee's omlægning - og at denne løses a.s.a.p.

/Thomas

........for lige at runde ovenstående indlæg af, har jeg lige haft ringet til YouSee......

En automatisk stemme fortæller i deres telefonsystem, at der er fejl i kanalomlægningen flere steder

på Sjælland og Lolland-Falster. YouSee forventer, at problemerne løses i løbet af dagen i dag.

Så om alt går vel, har vi alle vores kanaler tilbage senere i dag.

/Thomas

Tak for update, skulle lige til at ringe selv men tænkte jeg ville tjekke her først.

hrandgaa skrev:Har prøvet både net-id 100 og 111 med samme resultat: 26 analoge kanaler og ingen digitale

Hvis jeg vælger at søge KUN på digitale kanaler, sluttes søgningen efter ca 10 sekunder

Har du set Kevins tråd?  Måske er der noget der du kan bruge:

http://forum.yousee.dk/t5/TV/Mangler-du-tv-kanaler-efter-2-december-2014/m-p/738#M119

Hej Maja,

Tror lige at vi har talt i telefonen, hvor du rådede mig til:

• at checke om National Geographic var at finde på de analoge kanaler, hvilket den IKKE er !
      TV3 Sport var den digitale kanal du fortalte brugte samme frekvens, men den kan jeg naturligvis ikke verificere om er der, da jeg INGEN digitale kanler kan se.

• at tale med Samsung support på tlf 7070 1970. Der kommer jeg heller ikke så langt, da de kræver serie nummer på fjernsynet for at kunne hjælpe. Jeg var desværre ikke forudseende nok til at medbringe dette på arbejde, da jeg ikke forestillede mig at skulle bruge det :-/
Dvs at jeg igen i aften ikke kan se nogen digitale kanaler.

Mvh, Hans.

Efter at have lavet en fuld scanning af kanaler her til aften kan jeg medele at jeg NU får alle kanaler (både analoge, digitale, radio) på mit Samsung TV.

INTET er ændret fra min side fra igår, så det var i hvert fald ikke Samsung TVet der var kilden til fejlen !

Ved ikke hvad I har gjort, men det virker nu.

Tak til dem som har ordnet det.

Mvh, Hans.

Køge

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8