Har lige bestilt kabel-tv

Hej!

Jeg har i dag været forbi den lokale YouSee butik og bestille et tv abonnement hos dem (grundpakke + 10 valgfri kanaler + YS boks). Jeg har bredbånd fra YS via coax kabel, men har aldrig haft TV via coax før. Men hjem kom jeg så med den nye YS boks. Jeg fik ikke lige holdt øje med hvad ekspedienten pakkede ned sammen med boksen, men havde regnet med en kontrakt samt lidt informationer nu hvor jeg jo var ny TV YS kunde, men der var kun stukket en bon ned i posen. Nå men på deres hjemmeside kunne jeg læse mig frem til, at der inden 10 hverdage kommer en teknikker ud og kobler mig til i boksen ude på vejen (det håber jeg da at ekspedienten har sat i gang, så jeg ikke går og venter forgæves på en teknikker).

Men jeg prøvede at sætte boksen til alligevel, har tilsluttet den med netkabel. Den opdaterede korrekt, men kan ikke aktiveres, får fejlkoden 'Serialnumber not found'. Er det fordi jeg er ny TV kunde hos dem og er endnu ikke registreret korret, fordi der endnu ikke har været en teknikker forbi og "pille" i boksen ude på vejen, eller er der noget galt så jeg må have fat i kundeservice?

På forhånd tak!

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Den vil ikke virke før den aktiveringsdato der er på ordrebekræftelsen. 

Har du et 5Ghz netværk.? Det skal den bruge elles virker den ikke, alternativt bruges Kabel.

Jeg har fået en ordrebekræftigelse med en aktiveringsdato på mailen i dag, skulle bare være sikker på at det ikke var YS som havde lavet samme fejl som dengang boksen lige var kommet, der var der rigtig mange som fik samme fejlmeddelse og måtte have fat i kundeservice.

Så langt kan man slet ikke komme, man kan ikke slet ikke tilgå nogle menuer når YS ikke har registreret dens serienummer, så man kan ikke komme ind og vælge mit trådløse netværk. Men det er også lige meget, for den er tilsluttet med kabel.

Tak for hjælpen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P