H2

Hejsa, hvornår kan jeg igen se H2 kanalen ? jeg kan IKKE se den på den nye boks, men fint på den gamle boks jeg har i et andet rum ... lidt uforståeligt.

9 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Nu er de bokse jo forskellige, Samsung boksen har alle kanaler, Humax boksen har kun de kanaler som du har rettigheder til, og så er der sikkert ikke givet rettighed til dig på Humaxen.

Ring til kundeservice/support, så kan det sikkert hurtigt ordnes.

Har jeg prøvet, men de siger at der er problemer med kanalen via bredbånd og de ikke ved noget, ca. 1 mdr. siden

Og JA jeg HAR rettighederne til den :-)

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Humax boksen er godt nok en der skal bruge nettet for at virke, blandt andet tildeling af rettigheder, som før skrevet, men den henter kanalerne som en hver anden via antenne tilslutningen, ikke via net tilslutning.

Ja, du har tydeligvis rettighed, da den er på dit kort til Samsung boksen.

Jeg kunne se kanalen på Samsung boksen uden at jeg havde bestilt den. Kanalen er selvfølgelig ikke med på den nye boks, da den ikke er en del af min pakke.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

Radiomanden skrev:
 Nu er de bokse jo forskellige, Samsung boksen har alle kanaler, Humax boksen har kun de kanaler som du har rettigheder til, og så er der sikkert ikke givet rettighed til dig på Humaxen.

Ring til kundeservice/support, så kan det sikkert hurtigt ordnes.

Samsung boksen har normalt også kun de kanaler, som kortet giver rettigheder til. Jeg har de samme kanaler på mine Samsung bokse, som jeg har på den nye boks.

Omdømme 3

Badge +3
Det er længe side jeg havde en Samsung boks, men på den var der alle kanaler, både dem der var rettigheder til og dem der ikke var, ganske som på TVet det har jo også alle kanaler, indtil man fjerner dem man ikke kan se.

Humax boksen har jo kun de kanaler man har rettighed til.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

Radiomanden skrev:
Det er længe side jeg havde en Samsung boks, men på den var der alle kanaler, både dem der var rettigheder til og dem der ikke var, ganske som på TVet det har jo også alle kanaler, indtil man fjerner dem man ikke kan se.

Humax boksen har jo kun de kanaler man har rettighed til.

Du har ret i, at man kan se alle kanaler i kanaloversigten/guiden på Samsung boksen, men det betyder jo ikke, at man kan se de kanaler, man ikke har rettighed til. Jeg forstod på trådstarteren, at han havde en sådan tilladelse.

Ringede IGEN IGEN til deres kundeservice, og de sendte rettighederne til min boks igen, men uden held kanalen er der stadig ikke, til gængæld har jeg så 6 muslimske kanaler...amen for banan altså ...YOUSEE kom på banen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)