Spørgsmål

Guide mangler programbeskrivelser

Problemsiden mandag formiddag d. 24/7 med Yousee's Køge kanalanlæg:
Jeg har 2 Samsung smarttv og 3 blurays, der alle kan vise Guiden, men desværre for alle kanaler og programmer uden "detaljeret beskrivelse" for samtlige, Det samme gælder øvrige beboere på min vej. Jeg har været nødt til at bevæge mig rundt til dem alle for at undersøge, om jeg er den eneste med problemet.
Kontakt til Yousee's kundeservice gav intet resultat, idet svaret er, at de ikke har noget med TV udsendelser at gøre.
Vi har alle vore forbindelser via Yousee kanalanlæg. Dette omfatter TV, bredbånd og mobil. På trods af dette har kundeservice kun svaret: "Vi er ikke ansvarlige" og vi kan ikke foreslå, hvor du så skal henvende dig.

14 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +6
Der er samme problem med den gamle You See boks. https://forum.yousee.dk/udstyr-og-andet-41/tv-guide-paa-samsungbox-100247
Mit problem vedrører ikke TV-boksen, men mit øvrige udstyr samt mine naboer på vejen. TV-boksen fungerer udmærket, men jeg bruger den kun lejlighedsvis. Jeg har altid kunnet gå ind i Guiden på mit TV eller fsv. mine Blurays og klikke den mere detaljerede beskrivelse frem på de enkelte udsendelser, men den går ikke mere for hverken mig eller mine naboer. Yousee's kundeservice melder hus forbi!!!
Omdømme 4
Badge +6
Der hvor jeg ville hen var, at der også i følge den anden tråd er samme fejl på deres udstyr, som de yder support på, i modsætning til hvad der gøres på fremmed udstyr.
Omdømme 4
Badge +2
På mit Samsung TV mangler der OGSÅ detaljeret programbeskrivelse

Det er Yousee, der opdaterer med programinfo
Jeg er ikke ude efter support på mit udstyr, men ønsker blot, at kanal anlæget udsender indhold til Guiden udover kun Navn på udsendelsen. Jeg kan mistænke, at de seneste ændringer i båndbredden kan have fjernen en del af signalet. Dette er ren mistanke, som jeg kun kan basere på det manglende resultat.
Omdømme 4
Badge +2
Iflg Facebook, så er det fejlmeldt til rette afdeling i Yousee
Omdømme 4
Badge +2
Har samme problem i vores forening. På mit Panasonic Tv er der en del kanaler, hvor der ingen info er, mens alle andre er uden ordentlig beskrivelse. Ikke særlig smart, hvis man f.eks. skal optage afsnit fra serier.
Nå - men godt, at der forhåbentlig gøres noget ved det - og gerne hurtigt. :$
Mvh.
Jeg har her i København , Vesterbro, samme problem . Ingen programbeskrivelse. Det er meget irriterende. Der har af og til manglet information på enkelte kanaler, men nu er det samtlige kanaler.
Håber virkelig det snart bliver ordnet.
Yousee har så travlt med alle mulige nye tiltag, ustandselig stiger prisen, så man må da forvente, at de kan rette dette lille problem.
Omdømme 4
Badge +2
De har jo på facebook erkendt, der er et problem, så mon ikke ? Det må vi håbe :D:D:D
Jeg blev ringet op i går tirsdag af 2 fra Yousee, der erkendte at have modtaget fejlrapport og nu ville igangsætte en undersøgelse. Rettelse blev lovet i løbet af nogle få dage.
Jeg håber, der er båndbredde nok, så der ikke forsvinder flere ting, som f.eks. undertekster.
Jeg har fra div. kommentarer i dette forum erfaret, at vi bevæger os i et komplekst område med mange interessante tekniske løsninger rundt om i hjemmene, som skal understøttes af Yousee.
Omdømme 4
Badge +2
Lidt ros skal YouSee have, i disse noget svære tider for dem. De har fået gjort noget ved problemet.
Men der stadig nogle kanaler, som enten ikke viser info eller som har næsten ingen brugbar info.
Desuden så er der vist lidt koks - på Tv3Sport1 lige nu, står der Vardar-Fck, men de vises Chelsea- Fc Bayern M. :?
De kommer forhåbentlig snart også på plads.
Mvh.
Badge
Hej alle sammen

Fejlen omkring manglende programinfo er blevet rettet i går, og I bør derfor kunne se den igen.

Hvis I stadig oplever problemer, så må I meget gerne lige give lyd i denne tråd - så kan jeg melde det videre til rette afdeling :)

Katrine, YouSee Forum Team
Omdømme 4
Badge +2
Det ser ud til, at der er gang i "info" igen. :cool:
Dog er der stadig nogle kanaler, som har meget lidt info om hvad der vises.
Bl.a. Eusp2 hvor der pt. kun står:
"Fodbold: EM (k) - Programtype: Sport - Features: (G)"
Her ville det jo være passende, at der stod hvem der spiller mod hvem !
Desuden er der nogle underlige tegn (SÃ¥) i titlen på Lorry her kl. 10.55-11.20 !
Men ellers ser det vist fint ud. (Har ikke tjekket alle mine ca. 60 kanaler).
Mvh.
Badge
Hej Bentzin

Tak for din tilbagemelding! Jeg er glad for at høre, at programinfoen virker hos dig også :)

Det andet lyder ikke som samme fejl, men jeg melder det selvfølgelig lige videre til rette afdeling.

Katrine, YouSee Forum Team

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P