Spørgsmål

Grundpakke + bland selv kanaler

Hej Yousee,
Jeg har grundpakken samt 10 kanaler jeg selv kan vælge. Men når jeg logger mig ind på jeres hjemmeside står der at jeg skal kontakte min antenneforening og ikke har muligheden for bland selv kanaler - MEN DET HAR JEG OG DET BETALTER JEG FOR ;-)
Ved i hvad der kan være galt ? Jeg vil gerne have mulighed for selv at blande dem som jeg plejer.
Mvh Jesper

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Derefter mange You See kunder der har levering fra forening, det har jeg selv, og der er intet problem med at have bland selv, bestilte det selv direkte og lavede en Mellempakke om til en bland selv.
Hvilken pakke havde du før der blev skiftet til bland selv. Hvis der f.eks kun var en Grundpakke, så ja, det skal med sikkerhed via Antenneforeningen for at blive ændret, det skal vi her, da det er den der købes hos, og ikke direkte You See.
Jamen jeg har haft grundpakke og bland selv siden det kom og der har aldrig været problemer, jeg har blandet kanaler mange gange...
Men nu er der en eller anden fejl der gør at jeg ikke kan længere, selvom jeg har kanalerne og betaler for dem ;-)
Omdømme 7
Badge +7
Henvend dig til din Antenneforening og hør hvad du kan gøre..