Gratis streaming (kompensation) er tilgængelig nu Viasat FILM

Omdømme 4
Badge +2
  • Vismand
  • 2309 kommentarer
Filmpakkens streaming kompensation er allerede til tilgængelig, ser dog ud til at det kun er 150 ud af 250 film, men det skulle jo også først starte imorgen

http://tv.yousee.dk/film/filmpakken

17 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +6
Der er også nogle af de 5 film fra lejefilm som er udvalgt til at være gratis, kunne You See så ikke have fundet nogle andre.? Nu ligger de gratis begge steder.
Badge +1
mich skrev:

Filmpakkens streaming kompensation er allerede til tilgængelig, ser dog ud til at det kun er 150 ud af 250 film, men det skulle jo også først starte imorgen

Hmm, har ikke fået filmene endnu på Humax boksen, men jeg kan da se filmkanalen. Håber filmene kommer på senest lørdag som lovet af Yousee.
Omdømme 4
Badge +7
henningoc skrev:

mich skrev:

Hmm, har ikke fået filmene endnu på Humax boksen, men jeg kan da se filmkanalen. Håber filmene kommer på senest lørdag som lovet af Yousee.

Prøv at slukke boksen bagpå og tænde kort efter. Det gjorde jeg og det hjalp.
Hvordan finder man Viasat filmene. Jeg kan ikke finde dem på mit TV. Tænkte de lå der som en app, men det gør de ikke
Omdømme 4
Badge +7
Gitte7852 skrev:

Hvordan finder man Viasat filmene. Jeg kan ikke finde dem på mit TV. Tænkte de lå der som en app, men det gør de ikke

Se her:
Allerede nu har jeres medlemmer/beboere adgang til en del film i filmpakken.
Tv-kanalen Viasat Film Premiere kan nu ses direkte på tv’et på de to tv-kanaler:
• Trailerkanalen (kanalplads 66)
• Eventkanalen (kanalplads 100).
Der behøves ingen kort eller tv-boks for at se Viasat Film Premiere på Trailerkanalen og Eventkanalen.

Viasat Film Premiere viser topfilm som Star Wars - The Force Awakens, Zootropolis, The Danish Girl, Straight Outta Compton, Flaskepost fra P (fra 22. januar) og mange flere.
Omdømme 4
Badge +6
Viasat Filmpakken er på TV boks, og kan ses på Android/iOS enheder med TV/Film App, og på PC via Web TV.
Hvordan kan jeg se de 5 gratis lejefilm?
Omdømme 4
Badge +6
De ligger i Filmpakken. F.eks ved søgning på The Hatefull Eight, vil den komme op med filmen, og der står Filmpakken efter den.
Hvor kan jeg hvornår en film starter???
Hilsen oz1ld
Omdømme 4
Badge +6
TV kanalen Viasat Premiere, har en Fuld 7 dages EPG, så der kan til en hver tid ses hvad der sendes og hvornår.
Tak for svaret, Jeg ved ikke hvad "EPG" står for, og hvor jeg kan finde det.
For en ordens skyld, skal jeg oplyse, at jeg har kun pakke 1 ved antenneforeningen og uden boks.
Hilsen oz1ld
Omdømme 4
Badge +6
Elektronisk Program Guide. Jeg bruger den på mit ældre Samsung ved at trykke på knappen "Info" på min fjernbetjening. Så kan jeg hvad der er på. Med pil til højre kan jeg se hvad som kommer senere. Pil op og ned bladrer mellem kanalerne.
Omdømme 4
Badge +2
På nogle Tv får man den også frem, ved at bruge knappen GUIDE.

Mvh.
Hej.
Jeg siger tak for svarene. På mit TV kan jeg ikke få dette frem, men det gav mig den ide, at jeg kunne bruge min Samsung optager, der har jeg mulighed for at se alle programoversigter, med tidspunkter og en lille overskrift om filmen.
Så jeg siger tak fordi i fik mig ledt på sporet. Alt er ok nu.
Med venlig hilsen
oz1ld, Leon
Hej den eneste mulighed for at se film fra yousee film på mit tv, er fra min mac computer da yousee app på tvet ikke vil give mig lov til at se de 5 film gratis yousee har tilbudt MEN man kan heller ikke se film på mac computere da plugin for den heller ikke virker. Så synes det har været en rigtig underholdningsrig måned med Netflix som i det mindste har virket..! Hmmm.
Omdømme 4
Badge +6
Med Chrome skulle der ikke være problemer med You See Web TV.
Jeg kender ikke Chrome, har hørt det ikke er godt at installerer på en mac computer!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)