Svar

Gratis kanal i 30 dage el. måneden ud!

Hvornår starter yousee igen med disse tiltag ? og på hvilken kanal sendes det så?

icon

Bedste svar af Vilhelm 20 juli 2015, 12:06

Nej, jeg skriver ikke noget der ikke passer.

Men H2 er en ny kanal pr. 1. juli og erstatter ikke en tidligere kanal på den kanalplads.

Derfor skal du formentlig genindlæse dine kanaler for at kunne se kanalen.

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

minicraft skrev:
Hvornår starter yousee igen med disse tiltag ? og på hvilken kanal sendes det så?

Jeg er ikke sikker på, at jeg ved, hvad du tænker på. Skriv gerne lidt mere udførligt, når du stiller spørgsmål.

YouSee sender på kanalplads 55 (Ekstrakanalen) en gratis en kanal, som udskiftes hver måned.
I juli sender man Nickelodeon.

Desuden sker det, at nye kanaler kan ses gratis i en vis periode. For tiden sender man fx på kanalplads 164 den nye historie-kanal H2.

Med uforudsigelige mellemrum sker det, at YouSee sletter krypteringen på en række kanaler i en kortere periode, fx i forbindelse med et kampagnetilbud.

Du skriver noget der ikke passer:

>Desuden sker det, at nye kanaler kan ses gratis i en vis periode. For tiden sender man fx på kanalplads 164 >den nye historie-kanal H2.

Hvor har H2 så plads ? i midtjyllands zonen LOL

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Nej, jeg skriver ikke noget der ikke passer.

Men H2 er en ny kanal pr. 1. juli og erstatter ikke en tidligere kanal på den kanalplads.

Derfor skal du formentlig genindlæse dine kanaler for at kunne se kanalen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)