Godt nyt og dårlige nyheder

Omdømme 2
  • Udforsker
  • 67 kommentarer
Bland selv kanaler : bliver igen skiftet med det samme. Godt nyt

Det er ikke muligt at købe enkelte kanaler mere. Så for at få en kanal skal du købe 10 kanaler. Kun bland selv nu. Dårligt nyt.

13 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +3
jarlja skrev:

Det er ikke muligt at købe enkelte kanaler mere. Så for at få en kanal skal du købe 10 kanaler. Kun bland selv nu. Dårligt nyt.

Hvem har bildt dig det ind ?
Omdømme 7
Badge +6
Det vil jeg gerne se et link til.
Mange af kanalerne kan ikke købes stykvis. Dvs. for at få dem, skal man købe en hel pakke. Det kan være det.
Omdømme 7
Badge +3
Logan skrev:

Mange af kanalerne kan ikke købes stykvis. Dvs. for at få dem, skal man købe en hel pakke. Det kan være det.

Nå ikke, logan ?

https://yousee.dk/~/media/pdf/Foreninger%20og%20Erhverv/Loesblade/FK0024_1725_Ekstrakanaler_A4_PRINT.ashx
Omdømme 2
Kundeservice sagde I dag. Han prøvede at tilføje en vh1 Cassick. Det kan man ikke sagde han. Når du har lille pakke og 10 bland selv.
Omdømme 7
Badge +6
Den kombination kan så være årsagen.
Omdømme 7
Badge +3
Det er årsagen

Hvis man har mellempakke med bland selv, fuldpakke med bland selv eller grundpakke + 10, 20 eller 36 ekstra kanaler, kan man ikke vælge ekstra TV kanaler

Det ligger helt fast

Men det er jo ikke det, trådstarter skriver
Omdømme 7
Badge +3
Det kan altid lade sig gøre, hvis man har grundpakken

Den liste passer ikke overens med denne: https://yousee.dk/tv/ekstrakanaler/bestil_ekstrakanaler.aspx

Her er der ikke nær så mange kanaler. Der mangler en del af dem jeg har i min pakke.
Kan nogen fra Yousee forklare forskellen? Er det kun en del af kanalerne, som kan tilkøbes enkeltvis?
Omdømme 7
Badge +3
Jeg mener at alle kan tilkøbes, undtagen enkelte i filmpakkerne, men jeg har ikke erfaringer
Omdømme 2
En opdatering. Yousee bussen var hvor jeg bor i dag. Jeg talte med dem og de det passer ikke hvad der er sagt I kundeservice og beklager. Så I har ret.
jarlja skrev:

Bland selv kanaler : bliver igen skiftet med det samme.

Jeg kan stadig ikke skifte mine valgfrie kanaler. Når jeg logger ind på Mit Yousee, er der ikke en "fjern" knap og der er heller ingen kanaler at vælge i højre side.

Talte med Yousee support i sidste uge, der sagde det var et generelt problem, som ville blive løst seneste den 23. januar.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)