Spørgsmål

Glæder mig til 1. januar 2018

Omdømme 2
  • Udforsker
  • 49 kommentarer
Så ophører bondefangeriet Yousee. Er der andre som påtænker at flygte fra Yousee når bindingen ophører i sløjfeanlæg?

Jeg tænker selv, at ægte valgfrihed og priser har en stor betydning. En billig grundpakke, streaming og tv on-demand er ting der skal være opfyldt i fremtiden.
Så efter 1. januar tv2play, eurosport play, Netflix og samt DR. Så alt i alt kan der spares mange penge hver måned i forhold til Yousee.
Hvad kan egentlig få jer til at blive hos Yousee?
og hvad tænker i egentlig om fremtiden?

4 Kommentarer

Ud over ondt i hovedet 1. januar 2018, så skal man nok ikke forhaste sig. For "gamle" kabelkunder er YouSee vel til at tale med. Eller er de ? Alle firmaer roser sig selv for at være de bedste. Kvalitet koster, men er man villig til at slække på kvaliteten, så er der nu en mulighed. Det nytter ikke at brokke sig bagefter.
Omdømme 6
Badge +2
Nu ved jeg ikke om du bor i en lejlighed, men ja, du kan framelde dig TV, men alternativerne, hvis du fortsat vil have TV ?
Omdømme 5
Badge +7
miki35 skrev:

Så ophører bondefangeriet Yousee. Er der andre som påtænker at flygte fra Yousee når bindingen ophører i sløjfeanlæg?

Jeg tænker selv, at ægte valgfrihed og priser har en stor betydning. En billig grundpakke, streaming og tv on-demand er ting der skal være opfyldt i fremtiden.
Så efter 1. januar tv2play, eurosport play, Netflix og samt DR. Så alt i alt kan der spares mange penge hver måned i forhold til Yousee.
Hvad kan egentlig få jer til at blive hos Yousee?
og hvad tænker i egentlig om fremtiden?

Hvilken binding? Det er jo ikke YouSee, der har bundet dig, men din forening, der har indgået en aftale med YouSee helt frivilligt.
Omdømme 6
Badge +1
mich skrev:

Nu ved jeg ikke om du bor i en lejlighed, men ja, du kan framelde dig TV, men alternativerne, hvis du fortsat vil have TV ?

Netop i det tilfælde med hvis man bor i lejlighed, så gør man klogt i at forhøre sig godt og grundigt med udlejeren eller beboerforningen først ang. om det overhovedet er tilladt at sætte udendørs modtage udstyr op for at kunne få alm. TV fra Boxer, Canal Digital eller Viasat.
Det er langt fra alle bolig områder at udendørs antenner og paraboler er tilladt.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)