Spørgsmål

Fuldpakken

Er det stadig muligt at opgradere til fuldpakken, på mit yousee ser det ud til at man er tvunget ud i noget bland-selv

10 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +6
Efter der er blevet Fritvalg og bland selv, så er der som sådan, og heldigvis, ikke noget der hedder Mellem og Fuldpakke længere, det er der for existerende kunder, men så vidt vides ikke for nye kunder eller for kunder som har skiftet ned, så kontakt kundeservice og hør om den stadig kan fås.
Det hedder i dag Grundpakke + 10, 20 eller 36 kanaler, (Valgfrie). Så ikke længere kanaler som ikke er ønsket, kun Grundpakke kan man ikke selv sammensætte.
Omdømme 4
Badge +2
Der er en for nogle brugere ret betydelig forskel på om man har en TV-kanal som en del af fuldpakken eller man har den som en bland selv eller ekstrakanal.

Fuldpakken kræver ikke boks. Hvis TV'et kan modtage DVB-C og MPEG4 skal man blot slutte TV'et til antennestikdåsen i væggen, og flere TV kan tilsluttes (måske via en forstærker hvis signalet ikke er kraftigt nok til flere TV). Så er der adgang til alle de kanaler, der indgår i den pakke, man har (fuldpakken, mellempakken, grundpakken).

Har man kun grundpakken samt bland selv og ekstrakanaler kræver det en boks, evt. en kortlæser, for at få adgang til andet end kanalerne i grundpakken, og YouSees nye TV-boks kræver tillige internetforbindelse.
Omdømme 4
Badge +6
Når jeg kigger (med vores den mindste pakke) får jeg følgende muligheder fra Yousee:

1. Mellempakken (som i dag hedder grundpakke med 10 faste tv-kanaler (også kaldet lille tillægspakke).
2. Fuldpakken (som i dag hedder grundpakke med 36 faste tv-kanaler(også kaldet tillægspakke).
3. Grundpakke med 10 valgfrie tv-kanaler.
4. Grundpakke med 20 valgfrie tv-kanaler.
5. Grundpakke med 36 valgfrie tv-kanaler.

Ud over disse pakker er der ekstra kanaler.
Omdømme 4
Badge +1
Radiomanden skrev:

Efter der er blevet Fritvalg og bland selv, så er der som sådan, og heldigvis, ikke noget der hedder Mellem og Fuldpakke længere, det er der for existerende kunder,

Heldigvis og heldigvis, det kommer an på hvordan man ser på det.
Fordi vi har en antenneforening, har pakkerne efter den gamle metode og tillige med en rabat pga. dette, så har vi på årsbasis den gamle fuldpakke til stort set samme pris som den nyere grundpakke med kun 25 kanaler.

Så det er stadig billigere for os bare at have den gamle fuldpakke i vores boligområde og så bare ignorere alle de kanaler som man personligt anser som ligegyldige.
Jeg havde Grundpakke med 20 valgfrie tv-kanaler og jeg kunne ikke selv vælge nye kanaler.... det virker bare ikke hos Yousee, men har lige fået Fuldpakken - boksen.... så det kan lade sig gøre....håber jeg.... Ved mere til d.1 Juli

MVH Hans Henrik
Omdømme 4
Badge +6
Der kan altid tages kontakt til kundeservice og få skiftet kanaler på den måde, hvis der er problemer med at gøre det på hjemmesiden.
Radiomanden.... Det kan da ikke være rigtigt at man skal ringe til Yousee for at få skiftet sine kanaler.... Det har virket, så hvorfor skal man så lige pludselig ringe for at få skiftet sine kanaler ud..Og hvorfor bliver en masse medarbejder hos kundeservice ved med at sige, det virker........ Det er kommet efter TDC er kommet ind over.....
Omdømme 4
Badge +6
Hvis der er problemer med at gøre det på selvbetjening og du gerne vil skifte, hvad gør du så.? Ringer til kundeservice.
Ja det måtte jeg hvis jeg ville skifte kanaler ud, men nu har jeg fået Fuldpakken. Yousee har prøvet at skifte kanaler ud på mit log-in, men det virker ikke....
Omdømme 3
Badge +5
Hej Brianre

Kunne du bruge nogle af svarene i tråden her? :) Hvis ja, meld gerne tilbage og anerkend hjælpen ved like og markering af bedste svar :)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)