Fuldpakke igen steget ligesom 1 jan 2016 uden besked

Hej Yousee

Vi har altid haft fuldpakke kabel tv (bor i ungdomsbo esbjerg hvor prisen vist er anden end alm pga stordriftsrabat - har en kundeservice medarbejder engang sagt da vi ringede til yousee kundeservice da vi så at under Mityousee var prisen mindre end på selve yousee.dk) og vi stiger hele tiden - sidste år i 2015 gav vi ca 405 kr om måneden så fik vi mail før jul om det steg 20 kr fra 1 jan 2016 og gav så 425 kr måneden derefter og det passer med regninger 1273,80 kvartal ca 425 kr måneden - men i dag da jeg loggede ind på MitYousee og klikkede på Mit TV står der to ting

1) Der står vores Fuldpakke  abb. nu er til 437 kr måenden - det har vi intet fået af vide om og man stiger vel ikke uden info og vel slet ikke 2 gange om året, som sagt vi steg 20 kr. måned fra 1 jan. ????

2) Udover det er vi helt forvirret, der står også nu på denne side http://yousee.dk/tv/tv_med_valgfrie_tv-kanaler.aspx efter logind  i en lille boks midt på skærmen følgende :

"Du har Fuldpakken til 437 kr./md. Dette abonnement nedgraderes til Grundpakken med 25 kanaler som kan ses i alle rum hvis du køber Bland Selv. "

Hvad betyder det nu ?

Så kort er vi steget pludselig for anden gang på ½ år og uden varsko og hvad betyder det med vi nedgradres ?

P.s Ville skrive til jer direkte i "kontakt os" formular men "siden kan ikke vises" så det kan man ikke !!!!!

10 Kommentarer

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Dette er et kunde til kunde forum. Yousee deltager meget sjældent. Har du adgang Facebook kunne f.eks. kontakte dem der. 

ok, men af og til svarer yousee selv herinde og kan jo ikke konakte dem via formular som ikke virker - men kan da spørger om andre også er steget i fuldpakken igen i år for 2. gang ?

og om andre ved hvad det betyder med fuldpakke nedgraderes ?

P.s nu virker formular igen - MEN vil stadig gerne have svar fra jer yousee kunder/brugere om andre også er steget i fuldpakken igen i år for 2. gang ?

og om andre ved hvad det betyder med fuldpakke nedgraderes ?

Iflg. loven skal du varsels inden en prisstigning så du har mulighed for at opsige dit abonnement inden prisstigningen træder i kraft.

Abonnements vilkår må man heller ikke bare ændre - skifter du dit abonnement f.eks. bland selv 10 til bland selv 20 skal du sætte et flueben ved accepterer abonnements vilkår, og derved kan der været kommet andre abonnements vilkår end dem du kendte i forvejen.

ok det gjorde de også før 1 januar 2016 hvor fuldpakken steg 20 kr - MEN nu ½ år efter npår man logger ind er det steget 12 kr. mere månedlig UDEN besked hvad gør man så ??? 

Du kan kontakte dem og høre, om informationerne på siden passer med virkeligheden. Deres database er blevet kraftigt gennemtæsket på det sidste. Det har medført visse småfejl her og der.

dosdesign14 skrev:
ok det gjorde de også før 1 januar 2016 hvor fuldpakken steg 20 kr - MEN nu ½ år efter npår man logger ind er det steget 12 kr. mere månedlig UDEN besked hvad gør man så ??? 

Klager til forbrugerombudsmanden.

Men jeg er ret sikker på du er blevet informeret via en skrivelse eller mail - YouSee kender også reglerne.

Kik lige dine papirer og mails igennem fra YouSee du har fået det sidste år, der står prisstigningerne (de 2) et eller andet sted, det er jeg ret sikker på.

Det har jeg aldrig fået af vide og jeg tjekker alle emails og jeg læste jo dengang før jul at det vilel stige 1 jan. - er der andre der har steget 2 ganeg i år for fuldpakken

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Jeg tror ikke, at du skal regne med, hvad der står på "Mit TV". Der er stadig ikke overensstemmelse med virkeligheden og det, der står på "Mit TV".

På "Mit YouSee" står der det samme, som der gjorde før, de udsendte regninger. Jeg betalte som jeg plejer, men ikke som på "Mit YouSee".

forstår ikke

Ja det forstår jeg heller ikke og yousee svarer jkke her efter 8 dage siden jeg skrev

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)