Frekvenser efter 5. december......

• Deltager
  • 3 kommentarer
og ja.....det er 5 dec. og IKKE 2.dec.

Fik en SMS om at kanalerne igen igen blev flyttet, pgr. problemer med signalet i mit område (Århus)

Så spørger jeg....hvad er frekvenserne nu...på TV2, TV3, Kanal 5 og DK4??
Gider ikke genindlæse alle kanalerne igen, så vil gøre det manuelt på de 4 kanaler der er flyttet.

Som sædvanlig har Yousee ikke opdateret det på siden, så er der nogen med insiderviden der kan finde ud af det??

11 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Emil har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Jeg tror at du vil få mere ud at at ringe til kundeservice på 70 70 40 40, skrive på Facebook eller Twitter.

Hej spids

Jeg er ikke enig med Emil. :D

Tak, fordi du fortæller det i din tråd. Jeg skal nemlig til at skanne  idag, fordi jeg synes der var al for mange, der har skrevet om manglende kanaler. 

Da du alerede har fået besked på SMS fra yousee, om at kanalerne i dit område er omlagt, er det en rigtig god ide at du fortæller det her i forum, så vi andre kan starte forfra med at finde kanaler, HVIS skidtet ikke virker. 

PS. Svært med insiderviden, når det er et kunde til kunde forum :-D
Omdømme 2

Badge +3

majah skrev:
PS. Svært med insiderviden, når det er et kunde til kunde forum :-D

Præcis, og derfor jeg henvisede til kunderservice. Det er fint at gære opmærksom på det, men jeg tror ikke nogen herinde kender frekvenserne :D

Omdømme 2

Badge +3

dobbelt post..

Jep - og derfor er det mit forslag, at skrive hvorfor du henviser til kundeservice. Mange ved ikke det er et kunde - til kunde forum, nemlig. Særlig ikke her i staten af det nye forum.
Ved godt det er et kunde til kunde forum, men når man læser er der et par stykker der skriver vi, som om de repræsenterer yousee....måske de ved noget, eller kan finde ud af det.

Ja du har ret spids.

Normalt er det sådan at ansatte skal have et lille grådt ikon, foran sit navn,( [b][img]5i5E590A6FD3B60C44.gif[/img]

Og - hmm - jeg var måske lidt for hurtig, i forhold til hvad Emil skrev, men når bare du ikke forventer at du kan få insiderviden fra yousee-personale.

I øvrigt - har du set Vilhelms fine guide.

Jeg mener der står noget med det du spørger om. Vilhelms Guide kan du finde her

Jeg ved ikke om han har fået det sidste nye tilføjet, men mon ikke. :D

Hvis der er nogen som har frekvenserne vil jeg meget gerne have dem så man kan slippe for en fuld genindlæsning.
Yousee support ved ikke engang at digitale kanaler også sendes på en frekvens
Omdømme 2

Badge +3
I denne oversigt har digitale kanaler ikke en frekvens.
http://yousee.dk/i_foreningen_og_virksomheden/produkter_og_priser/tv/kanaloversigt.aspx
Nej og det er en mangel i mine øjne, og desværre er support ikke til mere hjælp

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P