Forslag til søgning i humax tv boxen

Omdømme 3
  • Udforsker
  • 72 kommentarer
Den gamle tv Box Samsung kunne det.
Humax må da også kunne.
Nu er jeg ikke programmør, men hvis man efter udsendelsens titel angav en 3 cifret kode , fx. 1f1 til film og 1d2 til dokumentar osv.
Så ville det se sådan ud :
It 2017 1f1 .
Gå til søg i menu , tryk 1f1 . Og alle film kommer frem for de næste 7 dage. Og kan nu sætte den til at optage, det man har lyst til at se.
Kun et forslag og kræver ikke det store.
Mvh søren christiansen.

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
I Samsung boksene kunne man gøre det i Guiden. Måske en idé til den nye boks.
Deres tv-guide understøtter det allerede (udsendelserne er inddelt i kategorier), så det burde relativt nemt kunne laves.

Jeg er faktisk lidt overrasket over, at deres flagskib af en tv-boks ikke kan det. :)
Omdømme 7
Badge +7
Logan skrev:

Deres tv-guide understøtter det allerede (udsendelserne er inddelt i kategorier), så det burde relativt nemt kunne laves.

Jeg er faktisk lidt overrasket over, at deres flagskib af en tv-boks ikke kan det. :)

Det er nu ikke på alle TV, den funktion kan bruges. Har prøvet på tre af mine TV. De kan ikke. Mangler et, men fruen bruger det nu, så det får vente.
Omdømme 7
Badge +4
De har det jo allerede på TTV på infokanalen, og mange bruger det åbenbart iflg facebook, når TTV ikke virker
Omdømme 3
Det der ttv på infokanalen det er nu og næste, det er ikke det samme som Samsung.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)