Forskydelse på programmer.

Når jeg optager programmer til harddisk skal jeg altid have efterfølgende program med, ellers mangler jeg altid de sidste 10 minutter af det program jeg har optaget. Det samme sker når jeg ser programmer i arkiv. Jeg har ledt efter noget tidsindstilling på tiden. Det er som om harddisken tror klokken er 10 min mere end den reel er. Nogen forslag.

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hvad du på.? Er det Humax boksen.? Den er som det er nu sat til at optage 5 minutter extra, der vil på et tidspunkt komme en opdatering der vil gøre det mere flexibelt.

Ved ikke lige nu om min er en humax. Men det er ikke at den optager 5 min extra. Men sætter man den til at optage en program fra menuen. Starter den ca 8-10 min før end programmet starter og slutter så 8-10 før end programmet slutter. Det er som om TDC køre i en tidszone og min optager i en anden.
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

nygaardjense skrev:
Ved ikke lige nu om min er en humax. Men det er ikke at den optager 5 min extra. Men sætter man den til at optage en program fra menuen. Starter den ca 8-10 min før end programmet starter og slutter så 8-10 før end programmet slutter. Det er som om TDC køre i en tidszone og min optager i en anden.

Hvem har leveret optageren? Det må da være muligt at se, hvilket mærke der er af. Du skriver hele tiden harddisk, men er det en afspiller og optager i et?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Der skrives i KabelTV, men jeg tror nu det er en som er på DSL, og så er det ikke der rigtige afsnit at skrive i. Mere information vil være godt.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)