Spørgsmål

Forskellige problemer

Efter opdateringen af den nye Humax boks, har jeg fået flere forskellige problemer.

1. Nogle (ikke alle) planlagte optagelser bliver ikke optaget. F.eks har jeg sat boksen til at optage alle afsnit af Blindspot på Kanal 8. De sidste to uger har den kun optaget det ene afsnit. Den var sat til at optage to afsnit i går, men optog kun det ene.

2. Jeg har også sat boksen til at optage Nybyggerne på TV2. Da jeg i går, gik ind under Optagelser, står der at "Planlagt optagelse blev ikke optaget" Det er så også først senere i aften at den skal optage programmet!

Hvis jeg så går ind under Planlagte optagelser, står der, at Nybyggerne er sat til serieoptagelser to gange! Mon der er forskel på Nybyggerne og Nybyggerne? :P

3. Når jeg ser tv via boksen, kommer der tit sort skærm. Jeg kan så zappe over på en anden kanal, og tilbage igen, og så viser den billedet igen. Men ind i mellem er det helt galt, og så hjælper det ikke at zappe rundt, for så er der også sort skærm på mange af de andre kanaler. Så prøver jeg at slukke for boksen, og starte op igen, og så kører det et stykke tid igen.

Er jeg den eneste med disse problemer? Nogen løsninger?? Er det måske en ombytning af boksen???

Mvh Brodtgaard

1 Kommentar

Omdømme 7
Badge +6
Det med planlagt optagelse ikke gennemført er en fejl som andre også har haft. Det med sort skærm har så vidt vides ikke været nævnt før. Serie optagelse medtager også genudsendelser, der forlyder ikke noget om rettelse til det.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)