Formange kanaler

Hej

Betaler for 62 kanaler

Modtager 208 kanaler

Ønsker 62 kanaler

hvorfor kan I ikke begrænse modtagelse til 62 kanaler. Oplys venligst Netværksid der giver 62 kanaler!!!!

13 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Alle kanaler søges ind uanset hvilken pakke men har, det er ikke anderledes, på nogle modtagere/TVer kan det begrænses lidt ved kun at vælge at de frie kanaler søges ind.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

coolwater skrev:
Hej

Betaler for 62 kanaler

Modtager 208 kanaler

Ønsker 62 kanaler

hvorfor kan I ikke begrænse modtagelse til 62 kanaler. Oplys venligst Netværksid der giver 62 kanaler!!!!

Nu skal du jo huske på, at der også er radiokanaler i din pakke. Så du har reelt flere kanaler en 62 i din pakke.

Hvis du ikke ønsker flere end de 62 kanaler, kan du jo starte med, at slette de kanaler, der ligger efter den sidste af dine 62 kanaler.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

coolwater skrev:
Hej

Betaler for 62 kanaler

Modtager 208 kanaler

Ønsker 62 kanaler

Hvis man ikke har Bland Selv-pakke eller Ekstrakanaler eller Ekstrapakker, kan man begrænse søgningen ved at bruge netværks-id 00125. Så findes kun de ukodede kanaler i ens tv-pakke.

Det er netop problemet, at jeg på mit fjernsyn godt nok kan slette kanalerne, men de forsvinder aldrig fra min EPG - Guide. 

Og når der står kodede kanaler i EPG giden, så vises der ikke et mini billede i venstre hjørne. 

Derfor ville det være fedt hvis Yousee kunne oplyse en Netværksid, der kun læste almindelige tilgængelige kanaler ind. 

De er en der har foreslået Netværksid 125, og den vil jeg prøve i aften, men jeg synes nu nok jeg har prøvet den før

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Det du ønsker angående Net ID findes ikke, det nærmeste du kan komme, er det som er foreslået. Det lyder også underligt at der ikke kan slettes kanaler, så du kun har dem i oversigten du ønsker, det vil jeg tro et hvert TV kan. Det må fremgå af manualen hvorledes det gøres, der må være en rediger funktion.

Når en kanal er slettet så er den helt væk. Du må gøre noget som ikke er rigtigt i den forbindelse.

Omdømme 3

Badge +3
Jeg har lige slettet alt over kanal 100 på mit Samsung TV. Nu er der billede i EPGen.

Hej Radiomanden

Jeg ville ønske at du havde ret. Men jeg er rimelig sikkerpå at jeg gør det rigtigt. 

Jeg har vedlagt 3 billeder 

1. All.   Kanaler over 96 er slettet og har en anden farve

2. Kanalliste.  Går kun til 96 fordi resterende er slettet. Jeg kan ikke længere indtaste de slettede kanalnumre eller bladre mig frem til dem

3. EPG liste der alligevel viser alle kanaler, og som ødelægger Mini billede. Det er givet en fejl i fjernsynet at det viser EPG for slettede kanaler   [img]404i772FA8D40B523E6D.jpg[/img]

Omdømme 3

Badge +3
 Smart Hub/Kanaler/Rediger. Det er der jeg fjerner kanaler PERMANENT.

...så vil en youSee + boks lige være noget for dig ;o)

På samsung boxen skal man da stadig selv lave favoritliste - for jeg har bland selv og der er stadig ca 250 kanaler i listen som jeg skal zappe over for at finde det jeg vil se.

Og nu når man er nødt til at resette boxen og genindlæse RET ofte, har jeg bare vænnet mig til numrene, og zapper ikke med pile tasterne mere.

Omdømme 3

Badge +3

Nu er denne tråd ikke om den skrammel kasse.
Omdømme 3

Badge +3

Radiomanden skrev:

Så, så. Ingen sure miner.;)

Jeg har selv fire bokse med tilhørende TV med digitale kanaler. Kanalerne ligger i den rækkefølge, de er placeret fra YouSee. Både på TV og boksene. Nemt at huske de kanelnr. der ofte bruges.

Radiomanden skrev:

Nej, men den vil alligevel hjælpe.

Jeg har hart den i fire år og har aldrig haft problemer!

(I arkivet er den ganske vist langsom, men den virker)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)