Svar

Forlængelse af udsendelser samt afspille fra arkiv. Anvendelse af app via mobil.

Hej. Stor ros til den nye humax boks - den er klasser bedre en den samsung vi skrottede for år tilbage. Der er blot et par ting jeg ikke har fundet ud endnu. Hvordan forlænger jeg en optagelse? Såfremt jeg i stedet forsøger at få slutningen med vi Tv arkiv kan jeg ikke spole i optagelsen hvilket jeg f.eks. Kan gøre efter 10 min såfremt jeg benytter appen via min iPad. Jeg forsøgte at se håndbold på arbejde via min app ved brug af mit mobilabonnement som er via yousee, men der var en fejltekst hvor der stod at jeg kun kan benytte appen på et yousee wifi netværk. Er der nogen der har erfaringer med ovennævnte. Espen
icon

Bedste svar af Radiomanden 29 januar 2018, 07:49

På Humax 2000 kan der ligges op til 15 minutter extra tid på, Humax 4000 sker det automatisk, der er dog en fejl på den der gør at det ikke altid virker. Det bliver rettet.
TV2 kan kun ses ude ved køb af TV2 ude til Kr.5/måned.

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
På Humax 2000 kan der ligges op til 15 minutter extra tid på, Humax 4000 sker det automatisk, der er dog en fejl på den der gør at det ikke altid virker. Det bliver rettet.
TV2 kan kun ses ude ved køb af TV2 ude til Kr.5/måned.
Omdømme 5
Badge +5
Hej espenolsen

Jeg kan se, at du har fået det korrekte svar af Radiomanden, så jeg markerer hans svar som bedste svar :)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)