Svar

Forkerte bland selv kanaler

Jeg har valgt 10 stk bland selv kanaler, men de kanaler jeg har til rådighed på min boks er ikke dem jeg har valgt.

Er det noget jeg selv kan gøre ved det eller skal jeg igennem til kundeservice?

icon

Bedste svar af LaRP-DK 6 juli 2016, 08:54

Jeg kontaktede YS og de undersøgte det i lang tid (var på hold i ca 15min og tilbød så at ringe tilbage, hvilket de gjorde efter omkring en time) og fik det svar af eftersom jeg havde valgt mine bland selv kanaler efter d. 1 Juli, så ville de først blive provisioneret ud på min boks efter d. 1 August. 

Grunden til at der så er nogen andre bland selv kanaler på min boks, er at det er de kanaler de tidligere ejere af huset havde.

Det der så undrer mig er, at på YS appen, kan jeg godt se de bland selv kanaler jeg selv har valgt.

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Du har dem på Humax boksen.? Så er der ikke noget du kan gøre selv, da det er YS der ligger kanalerne ind, så du skal have fat i dem og få det ændret.

Har du set efter på "Mit YouSee (selvbetjening)" om det er de rigtige kanal der står under dit bland selv 10 abonnement - hvis de står forkert der, burde du selv kunne rette dem til de rigtige.

Jeg kontaktede YS og de undersøgte det i lang tid (var på hold i ca 15min og tilbød så at ringe tilbage, hvilket de gjorde efter omkring en time) og fik det svar af eftersom jeg havde valgt mine bland selv kanaler efter d. 1 Juli, så ville de først blive provisioneret ud på min boks efter d. 1 August. 

Grunden til at der så er nogen andre bland selv kanaler på min boks, er at det er de kanaler de tidligere ejere af huset havde.

Det der så undrer mig er, at på YS appen, kan jeg godt se de bland selv kanaler jeg selv har valgt.

•  De står rigtigt

• Besvar

• :D
      • :?
      • :cool:
      • :S
      • :(
      • :@
      • :$
      • :8
      • :)
      • :P