For Gud ved hvilken gang

HVORFOR FAN*&% er der ingen som skriver noget på Driftinformation når et kæmpe område er nede ?
jeg kan jo se på jeres Facebook at folk råber og skriger fra Holte til Nærum at hverken TV eller Internet virker.

Ja ... det skete efter kl. 22.00 .... og nu er der gået en time og NULL information

Det er bare ikke godt nok !!!!

3 Kommentarer

Informationsniveauet er lavt (uacceptabelt) jeg har dog lige fundet en melding (ikke driftsinformation større nedbrud) hvoraf det fremgår at der er tale om defekt strømforsyning. Har tosserne ikke hørt om dubblering af enheder i vigtig infrastruktur? Det var også mit radiosignal der forsvandt og har været væk i over 12 timer.

Tak for svaret.
Der var INGEN Driftinformation kl. 10 da jeg endelig fik fat på dem og de havde heller ikke noget  stående i deres system, MEN ... de kunne godt se at der var mange fra Holte/Nærum som stod i kø (?!?!?)

De oprettede en sag på mig alene og kl. 10.08 og kl. 10.24 fik jeg en sms om der var konstateret en Teknisk Fejl i området (No banan Shelock).
Kl. 11.54 modtager jeg en SMS om at det var en "Strømforsyning" ....

Hvor Herre Bevares ... Findes der virkelig en udbyder af en større service som ikke har overvågning på alle deres Servere/Routere i dag ?
jeg mener, jeg har en lille knaldbix i forhold til deres og jeg der er da ikke en server/router som skal være nede i mere end 3 minutter før alle alarmklokker ringer.

Jeg ved at de HAR 24 timers bemanding i en Support, men det er kun til erhvervskunder og den person som sidder derinde har IKKE FACEBOOK adgang så han kan ikke tjekke om der "sker noget" på "bogen" som der kunne give anledning til noget.

KORS !!!

hvad med modsat ? jeg syntes det er tit hvis det er problemer med en kanal eller tekstning, så henvender man sig på fb og et par timer efter, får man et svar : "oplever du stadig problemet ?"   har de ikke adgang til deres tv over fb support ? 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)