Svar

Flimmer på DR3 - andre med samme problem?

Badge
Hej

Jeg modtager via en Triax C-HD 207 CX - Conax - men flimmer på DR3, det er på Dyrup Sanderum Antenneforening med Yousee.

Jeg har prøvet at nulstille boksen til fabriksindstillinger og så starte indstillingerne helt forfra med ny kanalsøgning. Samme resultat - den finder alle kanaler undtagen at TV2 ikke går ordentlig igennem.

Jeg har næsten lige opdateret boksen til software version 252A - kan der være behov for en opdatering igen?

Jeg er ikke helt sikker på, hvornår det er opstået, men det er måske en uge eller to uger siden.

Har I nogen forslag?

På forhånd tak

/Mads
icon

Bedste svar af Radiomanden 15 april 2019, 21:12

Om det er et problem hos din forening eller om det skyldes fremmed udstyr vides ikke, men der er ikke noget problem her, det er heller ikke set noget tilsvarende skrevet på FB eller her på forummet angående DR3, i sidste uge var der en på FB der havde problemer angående TV2 med en Triax boks, kan ikke huske om det var samme model.

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Om det er et problem hos din forening eller om det skyldes fremmed udstyr vides ikke, men der er ikke noget problem her, det er heller ikke set noget tilsvarende skrevet på FB eller her på forummet angående DR3, i sidste uge var der en på FB der havde problemer angående TV2 med en Triax boks, kan ikke huske om det var samme model.
Badge
Hej Radiomanden
Tak for svar - jeg lavede en ny kanalsøgning, og det løste det.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)