Spørgsmål

Fjerne kanaler

Hej! Da jeg har grundpakken på youseeboks over kabel, er mit spørgsmål om det er muligt at fjerne enkelte kanaler, så de ikke bliver vist når man feks. surfer mellem kanalerne?
Tænker bare at det kan så meget??
Vi her i familien ser feks. ikke TV3, Kanal 5, diverse pauseskærme, kanaler der kun viser jeres logo?, ,ens kanaler som vises flere steder?

På forhånd tak
Jens

12 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Intet kan fjernes, intet kan skjules.
Omdømme 4
Badge +1
Kun hvis du har den gamle samsung box, kan du lave favoritliste som kan udelade ligegyldige kanaler.

Men de vil åbenbart ikke lave favoritliste på humax boxene, selvom mange har ønsket det.
Hmm! Der er tilsyneladende flere end mig som kender til problemet. Håber YouSee snart lytter til deres kunder :) ......bare for deres egen skyld.

God dag til alle og mange tak for svar ;)

Bh Jens
Omdømme 4
Badge +1
Jens123456789 skrev:

Hmm! Der er tilsyneladende flere end mig som kender til problemet. Håber YouSee snart lytter til deres kunder :) ......bare for deres egen skyld.

God dag til alle og mange tak for svar ;)

Bh Jens

Hold ikke vejret mens du venter på det sker :D
Der er ikke kommet særlig mange tiltag pga kundernes efterspørgsel.
Omdømme 2
Badge +2
Det er faktisk muligt at skifte kanaler og ændre rækkefølgen på humax boksen :)

Vi har skrevet lidt om hvordan man gør det her: https://kundeservice.yousee.dk/tv/opsaetning/kanalsortering/humax

Özcan, YouSee Forum Team
Hej Özcan

Tak for oplysningen.

Det har så ikke noget med mit spørgsmål at gøre.
Omdømme 2
Badge +2
Jeg vil mene det ville afhjælpe dit spørgsmål, da du vil kunne sætte de kanaler bagerst, som du ikke ser eller har, så du netop undgår de kanaler i din rækkefølge.

Özcan, YouSee Forum Team
Omdømme 4
Badge +1
Ozcan - hvorfor lytter i ikke til jeres kunder om ønket om favoritliste ?
Omdømme 7
Badge +4
Ozcan skrev:

Jeg vil mene det ville afhjælpe dit spørgsmål, da du vil kunne sætte de kanaler bagerst, som du ikke ser eller har, så du netop undgår de kanaler i din rækkefølge.

Özcan, YouSee Forum Team

Mange bruger netop de sidste kanaler i rækkefølgende som genvej, det kunne være sport, børne eller film kanaler, så man ruller ned fra 1´eren, også for at se TV guiden

Det ville være at foretrække, at der blev lavet en favoritliste, eller man kunne skjule kanaler man aldrig ser
mich skrev:

Ozcan skrev:

Özcan, YouSee Forum Team

Mange bruger netop de sidste kanaler i rækkefølgende som genvej, det kunne være sport, børne eller film kanaler, så man ruller ned fra 1´eren, også for at se TV guiden

Det ville være at foretrække, at der blev lavet en favoritliste, eller man kunne skjule kanaler man aldrig ser

Ja netop. Håber også det bliver muligt at skjule kanaler.
Omdømme 7
Badge +3
Kan det ikke laves ret enkelt på den måde, at man bruger billedet hvor kanalernes rækkefølge kan vælges. Der skal laves en ændring af boksens software, således at en ledig knap på fjernbetjeningen bliver til en skjul/vis knap for kanaler. Man vælger den uønskede kanal, og trykker på skjul/vis knappen. Er der planlagte optagelser af kanalen bør man ikke kunne skjule den. Kanalen nedtones, og vises herefter ikke i programlister og guider eller når man surfer gennem kanalerne. Bliver kanalen ønsket igen bruger man også billedet til kanalernes rækkefølge, hvor den hidtil uønskede kanal vises nedtonet. Man vælger den, og trykker på skjul/vis knappen, hvorefter kanalen vises igen i programlister og guider og ved surfing.
Omdømme 7
Badge +4
Det skal jo også gælde app´en, formentligt

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8