Svar

Fjernbetjening på YouSee Plus boks virker ikke efter boks-opdatering

Efter den seneste opdatering af boksen, som jeg netop har foretaget, kan jeg konstatere at "mappe"-knappen ikke længere aktiverer "optaget TV", ligesom den røde knap heller ikke virker, hverken til at optage programmer eller slette optagelser. Dermed er muligheden for at slette en samlet serieoptagelse på én gang forsvundet for mig. Ej heller kan jeg rigtig bruge "Exit"-knappen til at gå baglæns ud af menuer. Er nødt til at navigere til "Tilbage" i interfacet i stedet...

Er der andre, der har oplevet noget i den retning, for pt, må jeg konstatere, at det i hvert fald gør brugeroplevelsen temmelig frustrerende.

Som så mange andre er jeg også forbavset over at nogen kunne få den ide at lave interfacet grønt på grønt. Svært for øjnene at navigere i.

På plussiden virker det til at navigationen i TV-Guiden foregår er en anelse hurtigere. Det kompenserer dog langt fra for de andre besværligheder, der er opstået... :(

icon

Bedste svar af joern 2 september 2015, 10:02

Hvis din fjernbetjening kan bruges til navigering i Guiden, så fejler den ikke noget.

Jeg oplevede det samme som dig og løste broblemet ved at anvende "abegrebet". Sluk boksen bagpå. På boksen holdes tasterne menu, OK og pil op inde samtidmed, at du tænder boksen bagpå. Hold taster trykket ind et lille stykke tid. Slip så og der skulle gerne stå codn i boksens display. Boksen begynder nu at tælle op fra 01 til 99. Indstalleringen af den nye software afsluttes med at boksen går i STB. Vent med at tænde boksen indtil klokken står i displayet.

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hvis din fjernbetjening kan bruges til navigering i Guiden, så fejler den ikke noget.

Jeg oplevede det samme som dig og løste broblemet ved at anvende "abegrebet". Sluk boksen bagpå. På boksen holdes tasterne menu, OK og pil op inde samtidmed, at du tænder boksen bagpå. Hold taster trykket ind et lille stykke tid. Slip så og der skulle gerne stå codn i boksens display. Boksen begynder nu at tælle op fra 01 til 99. Indstalleringen af den nye software afsluttes med at boksen går i STB. Vent med at tænde boksen indtil klokken står i displayet.

Tak for hjælpen. Det virkede.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P