Spørgsmål

Fjernbetjening Humax / LG

Hej
Pludselig virker min fjernbetjening ikke 100% til min Humax boks. Før kunne jeg tænde tv OG boks med fjernbetjeningen - nu kan jeg kun tænde for boksen. Jeg skal bruge TV fjernbetjeningen til tv (LG). Det HAR virket før.
Når først tv og boks er tændt virker alle funktioner - men for at slukke for tv igen skal tv fjernbetjeningen bruges.
Jeg har nulstillet og genindstillet fjernbetjeningen med rigtig kode (0013) uden held. Hvad kan være problemet ?
Jeg er ret sikker på der ikek er "pillet" ved noget.

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hej janbeck

Jeg kan se at du mangler svar her.

Det er nu ellers den rigtige kode du har brugt (0013). Er det denne guide som du har fulgt til punkt og prikke?
Hej
Ja det er det og det virker stadig ikke. Ved sku ikke hvad der lige pludselig er ændret.
Jeg kan kun tænde/slukke boksen med min Yousee remote (og det er ligegyldigt om jeg bruget tv eller boks knappen). Mit tv skal betjenes af tv-remoten. Det HAR virket :-)
Omdømme 7
Badge +7
TVet kan jo også tændes/slukkes via CEC funktionen, så aktiver den på Humaxen og på TVet, så tænder/slukker TV sammen med Humax.
Det skulle jeg have gjort. I hvertfald på Humax under " skærm ". Men på mit LG kan jeg ikke finde noget som hedder CEC, men har slået til som hedder Simplink. Det skulle være det samme ikke ?
Omdømme 7
Badge +7
Ja, der er ikke en fælles betegnelse for funktionen.
Ok, jamen så har jeg vist desværre gjort hvad der kræves

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P