Spørgsmål

Fejlmeddelelse: "TV-boks endnu ikke aktiveret"

Vis første besked

40 Kommentarer

Omdømme 6
Det var i et meget tidligt indlæg, som han har ændret indstilling til.
Indstilling til server/yousee-problem har jeg nu ikke ændret. :)
Omdømme 6
I det aktuelle problem hos Vilhelm, skrev du, at YouSee mente fejlen ligger hos Vilhelm.
Jeg kommenterer ikke generelle holdninger, da de jo ikke er den aktuelle vedkommende.
Jeg mener ikke nødvendigvis det samme som Yousee. Hvis hans internetforbindelse ellers virker, så ligger problemet nok inde hos dem.

Hvis vi kigger ud over det aktuelle problem, så kunne Yousee også vælge at implementere deres løsning anderledes, således boksen kan gå online uden straks at modtage svar fra deres server.
Omdømme 6
En med samme problem i går aftes på facebook, er lige nu blevet bedt om at ringe til support 70704040. Så det kunne måske tyde på, der ikke er tale om et generelt server problem.
Omdømme 6
Logan skrev:

Jeg mener ikke nødvendigvis det samme som Yousee. Hvis hans internetforbindelse ellers virker, så ligger problemet nok inde hos dem.

Hvis vi kigger ud over det aktuelle problem, så kunne Yousee også vælge at implementere deres løsning anderledes, således boksen kan gå online uden straks at modtage svar fra deres server.

Du skrev tidligere, at det tegner et billede, at YouSee mener fejlen ligger hos Vilhelm.
Jeg har fire bokse og alle er blevet genstartet uden problemer.
Jeg skrev, at det tegner et billede. Du må fortolke billedet som du vil. Jeg fortolker det bl.a. som at man ikke altid kan forvente at kunne se fjernsyn (nedetid ud over det som ellers kan forventes).
Omdømme 6
Logan skrev:

Kan da ikke det? Når jeg tænder boksen er har den ikke forbindelse til internettet. Det er noget boksen efterfølgende går. Jeg kan altså se TV før boksen har forbindelse til internettet.
Omdømme 6
Logan skrev:

Jeg skrev, at det tegner et billede. Du må fortolke billedet som du vil. Jeg fortolker det bl.a. som at man ikke altid kan forvente at kunne se fjernsyn (nedetid ud over det som ellers kan forventes).

Du skrev (citat): "Det tegner et billede. Yousee mener åbenbart, at Wilhelms fejl ligger hos ham selv."
Omdømme 5
YouSee Support har netop meddelt mig at der er tale om et teknisk problem, som har ramt mange kunder med tv-boksen. Man arbejder ihærdigt på at få løst problemet. Jeg vil få besked, når det sker.
Omdømme 6
Vilhelm skrev:

YouSee Support har netop meddelt mig at der er tale om et teknisk problem, som har ramt mange kunder med tv-boksen. Man arbejder ihærdigt på at få løst problemet. Jeg vil få besked, når det sker.

Kan se, en på facebook der har samme problem og kontaktes på tirsdag, vi må da håbe, du ikke skal vente for længe
Omdømme 6
Vilhelm, fik du løst problemet eller er du stadig uden TV på humax boksen ?
Omdømme 5
YouSee har ikke ringet, men jeg har opdaget at Humax-boksen fungerer igen, bortset fra ét problem: den vil ikke vise den aktuelle udsendelse på mine 2 ekstrakanaler. Den vil først afspille dem efter at udsendelsen er afsluttet + nogle få minutter (via tv-guiden). Alle kanaler i min tv-pakke kan derimod afspilles som flow-tv. Jeg må tale med support i morgen, tirsdag.
Omdømme 6
Tak for info.
Omdømme 5
YouSee support har her i formiddag efter et forgæves forsøg i går fået løst det tilbageværende problem, at jeg ikke kunne se udsendelser på mine 2 ekstrakanaler som live-tv, men kun og først efter nogen tid som Start Forfra.
Den tekniske support i går havde åbenbart rettet fejlen forkert.
I dag slettede man i første omgang mine rettigheder til ekstrakanalerne på Humax tv-boksen, hvorefter man genoprettede dem. Der gik to timer, hvor jeg ikke måtte bruge tv-boksen.

Men når der opstår et sådant problem, synes jeg er supporten er meget venlig og imødekommende. Jeg blev ringet op både før og efter at man lavede rettelsen, så man sikrede sig at alt nu var i orden.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)