fejlinformation ved bland selv

• jhs
  • Deltager
  • 3 kommentarer
Hej

Har fået tilsendt kort så jeg kan bruge bland selv funktionen på et fjernsyn..

Det "eneste" problem der er opstået er at alle andre fjernsyn nu kun har grundpakken installeret ikke fuldpakke.

Det er virkelig det man ønsker når man betaler for fuld pakke.

Det ringer jeg så og klager over, (fik ikke dette oplyst af sælger ved ændring til bland selv) og får at vide det står skrevet flere steder at dette vil ske.   

Det jeg kan finde er flg:

Vigtigt om Bland Selv-pakkerne

Dine Bland Selv-kanaler er personlige, og du skal derfor have et kort og en kortlæser til hvert tv, du ønsker at se kanalerne på (læs mere om dine muligheder her på hjemmesiden). Prisen på Bland Selv-pakkerne er inkl. 1 kort, men ekskl. kortlæser.

Når jeg læser dette ser jeg det som jeg kan se bland selv kanalerne på de fjernsyn der har ca modul/kort installeret. Her står intet om alle andre fjernsyn ændres til grundpakken.

Så nu venter vi på tekniker kommer og ændrer til alm. fuldpakke igen og vi er ligevidt. Eller jeg kan vælge at købe 3 ekstra CA modul /kort til en betragelig sum så alle fjernsyn har bland selv.   

Mvh

Jesper

6 Kommentarer

Havde du da forventet, at du fortsat kunne se alle dine fuldpakke-kanaler og oveni få mulighed for at vælge mellem 39 bland selv kanaler uden at betale mere, end du gjorde før?

Først og fremmest havde jeg forventet at få en ordentlig forklaring på hvad det nye abonnement indebar.

Det fik jeg ikke.

Hvis man nøgternt kigger på de 39 programmer der tilbydes er der et fåtal der er interessante med mindre man taler et andet sprog end dansk.

Jeg har udskiftet 2 programmer det er alt. Ved nyt valg har jeg fravalgt 2 andre programmer så det går vist lige op.

Så synes egentlig det kun er rimeligt med den pris der forlanges for fuldpakken.. 

Hvis du stadig have adgang til fuldpakken på dine andre tv, så vil nettoresultatet jo stadig være, at du uden merbetaling havde fået 2 kanaler mere.

Men jeg er enig med dig i, at YouSee godt kunne gøre mere ud af at informere om, at frit valg af bland selv kanaler indebærer at alt ud over grundpakken styres af kort. 

YouSee's problem er, at man ikke selektivt kan fjerne kanaler fra det, man får sendt ind i huset. Derfor er løsningen på bland selv, at man teknisk får leveret grundpakken ukrypteret og alle andre kanaler er krypteret og skal åbnes med kort.  

Jeg får vel ikke 2 programmer mere når jeg vælger 2 andre fra :D

Men jeg havde muligheden for selv at vælge lidt mellem programmerne.

Nu mangler jeg bare indkøb af ca modul/kort til alle tv for det stadig er muligt, godt man kun har 4 tv...

jhs skrev:
Jeg får vel ikke 2 programmer mere når jeg vælger 2 andre fra :D

Det er korrekt, men det virkede på dit første indlæg som om du oprindelig havde forventet, at du fortsat kunne se fuldpakken på dine øvrige tv.

Det troede jeg også havde ihvertifald ikke fået andet fortalt.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)