Svar

Fejl på TV-signal flere steder i landet.

Omdømme 5
Badge +4
  • Administrator
  • 627 kommentarer
Kære brugere,

Vi oplever i øjeblikket udfordringer på tv-signalet flere steder i landet. Fejlen gør, at dit tv-signal skal være ustabilt eller at du mangler kanaler. Vi arbejder lige nu på højtryk for at løse fejlen.

Du kan se om du er ramt af denne fejl på vores driftsinformation, ved blot at indtaste din adresse - her kan du også følge med i fejlretningen og se hvornår den forventes løst.

Vi anbefaler, at du benytter vores streaming-tjeneste YouSee Tv & Film på web eller app, indtil fejlen er løst.

Vi beklager de gener dette medfører.

Vh
icon

Bedste svar af Nikolaj 10 marts 2017, 14:21

Bemærk, fejlen er nu løst!

Hvis du har genstartet din tv-boks mens fejlen har stået på, så kan du mangle kanaler eftersom den har registreret signalet som værende svagt. Mangler du derfor kanaler, så genstart tv-boksen igen :)

Vh

Se original

11 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +2
Hej Nikolaj
Bedre sent end aldrig
Det tog lang tid, før man kunne se nogen steder, at I havde problemer igen.
Facebook kom på opfordring med et opslag 11:02, driftsinfo viste først noget 10:50 og nu er du også kommet med.
Jeg troede at I havde lært så meget 31/12, at det er pinedød nødvendigt at informere hurtigst muligt og meget regelmæssigt (selv hvis I ikke har noget nyt) under et sådant nedbrud.

I øvrigt er driftsinfo stadig tung at arbejde med, selv hvis jeg er logget ind. Der bør være en knap, som i et klik henter driftsinfo for min(e) adresse(r).
Omdømme 7
Badge +6
Det er ikke det eneste problem, har kun 15 kanaler på boksen der mangler kanaler fra Grundpakken og fra bland selv Mellempakken.
Omdømme 5
Badge +4
Hej Ebbe,

Tak for din feedback - vi ser altid på, hvordan vi kan forbedre vores processer for at levere hurtig og god kommunikation ved disse fejl, og jeg ved, at der lige nu blive kigget på, hvordan vores driftinformation fremadrettet skal se ud, og hvordan den skal fungere, så du som kunde kan få bedst og mest simpel information.

@Radiomanden,
Jeg har netop opdateret tråden med den information - tak for rettelsen! :)

Vh
Nikolaj
Omdømme 4
Badge +2
Hej Nikolaj
"levere hurtig og god kommunikation" jo den proces kan I tilsyneladende arbejde længe med. Læren fra 31/12 har ikke udmøntet sig endnu.

I øvrigt, så har I pillet problemerne af dri(f)ttsinfo. De er dog ikke overstået. Signalet kommer og går stadigvæk.
Omdømme 7
Badge +3
Iflg. TV2News er alt ok igen
Omdømme 7
Badge +1
Fejl flere steder landet, tjaaa det må vel udløse 1 måneds gratis Viasat Film Premiere :-)
Omdømme 5
Badge +4
Bemærk, fejlen er nu løst!

Hvis du har genstartet din tv-boks mens fejlen har stået på, så kan du mangle kanaler eftersom den har registreret signalet som værende svagt. Mangler du derfor kanaler, så genstart tv-boksen igen :)

Vh
Omdømme 7
Badge +6
Alt er normalt nu efter signalet er tilbage, og efter en genstart.
Omdømme 4
Badge +2
Per K skrev:

Fejl flere steder landet, tjaaa det må vel udløse 1 måneds gratis Viasat Film Premiere :-)

Hmmm hvad skulle jeg dog med det :-)
Omdømme 5
Badge +2
Fejlen er løst - hmm - er vist en sandhed med modifikationer !
Jeg mangler stadig 4 af mine ellers valgte musik kanaler: MTV Rock - MTV Hits - MTV Dance - VH1 Classic. De dukker ikke op efter ny kanalsøgning ! Til gengæld kan jeg se alle børne- og tegnefilms kanaler, selv om de er fravalgt !
Desuden pixelerer Tv3+ - Tv3sp1 - Tv3sp2 - Animal - NatGeo stadig så voldsomt, at de ikke kan ses !
MTV Live pixelerer kun en smule og lyden hakker ind i mellem.

Har BlandSelv Fuldpakke og får det gennem et YouSee udleveret antenne kabel direkte i Tv'et.

Som skrevet andetsteds, så har 4 henvendelser til det de kalder kundeservice, ikke resulteret i en decideret løsning.
Til gengæld så vil de kontakte mig i løbet af 5 hverdage ! Hvilket så vil sige, der nok går en uge mere, hvor jeg ikke kan se 10 af de kanaler jeg ser mest. :@
Hvis de altså kontakter mig - i min 1. henvendelse lovede medarbejderen, at ringe tilbage inden 15 min. Han har endnu ikke ringet tilbage !! :@
Omdømme 7
Badge +3
Bentzin. Har du set denne https://forum.yousee.dk/kabel-tv-8/mangler-stadigvak-tv-kanaler-lordag-98969/index1.html#post107223

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)