Fejl i faktura kabeltv


Kære Yousee,

Nu prøver jeg her, da jeres "kontakt os" er nede.

Jeg har skrevet (sagsnr. 03263006) til jer for et par uger siden, hvor i skriver, at jeg vil høre fra jer om 1 arbejdsdag, men endnu ikke hørt fra jer.

Nu har jeg så modtaget en undersøgelse om hvordan jeg synes jeres service er - med henvisning til denne sag.

Jeg har bedt om at få rettet min faktura. Fik skrevet 332 kr, men der skulle stå 359 kr. Hvorom alting er, er i rare og få rettet den faktura inden udgangen af ugen og lige give en tilbagemelding - gerne telefonisk - i har mit nummer.

Bedste hilsner
Dennis

2 Kommentarer

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Dette er et kunde til kunde forum. Yousee svarer meget sjældent. Har du adgang til Facebook kunne du f.eks. kontakte dem der.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Der er ikke en kontakt til You See her på brugerforummet, det er et forum hvor brugere hjælper brugere, dit spørgsmål skal stilles direkte til You See, e.v.t via deres FB væg.

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)