Svar

Favoritliste på ny boks

Hvordan eller hvornår kan jeg forvente og kunne lave Favoritliste, lige som på den gamle boks. 

icon

Bedste svar af Radiomanden 11 maj 2016, 19:43

Det er med på ønskeliste, og er bekræftet, så det kommer, at kanaler kan stilles op i ønsket rækkefølge.

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +4
Det er med på ønskeliste, og er bekræftet, så det kommer, at kanaler kan stilles op i ønsket rækkefølge.

Super så afventer jeg det kommer
det svar fik jeg også i december. Hvornår kommer det?
Omdømme 4
Badge +4
Det har nu længe været muligt at sortere kanaler i selvvalgt rækkefølge. Gå ind i Menu vælg Kanalsortering.
Der er nu stor forskel på kanalsortering og favoritliste.

Og ja de bliver ved med at sige at en ting snart kommer - men det kan jo tage et par år.
Omdømme 4
Badge +4
En Favoritliste kommer der næppe, der er jo kun de kanaler som der er rettighed til.
Det er måske en anelse kortsigtet, eller snævertsynet, eller hvordan man nu kan udtrykke det... (og jeg forsøger ikke at være nedladende eller noget her)

Når man tænker på hvor bred en kundekreds der er tale om, så er der nok alle mulige grunde til at se på spørgsmålet mht. favoritlister, for sådan nogle har jo faktisk, når man ser på hvordan de bruges, ikke det store med at gøre om man nu engang kun har adgang til de kanaler man har ret til og rækkefølger og den slags.

Jeg selv er jo stor fortaler for at have mulighed for at have flere favoritlister.

Til mit eget brug vil de betyde at jeg kan samle lignende typer af kanaler i forskellige favoritlister, hvilket gør min adgang til hvad jeg vil se, hvad jeg vil zappe mellem etc langt langt hurtigere og lettere med bedre overblik i guide etc. Altså en betydelig forbedret brugeroplevelse.

Men der er også mange andre måder at bruge det på, som jeg tror mange ville få en betydelig forbedret brugeroplevelse af. Lad os tage en børnefamilie - hvorfor skal ungerne zappe igennem alt muligt de ikke er interesseret i at se, i stedet for at vælge den favoritliste der er sat op til lige dem - det gør det jo hurtigere og nemmere for dem. Bare for at nævne noget.

Det svarer jo lidt til måden man gør det på Netflix. Her har jeg selv sat det op så det er klar til når min niece er på besøg, med en liste med indhold der interesserer hende.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)