Spørgsmål

Favoritliste i Humax boksen

Omdømme 2
Badge
  • Bruger
  • 8 kommentarer
Kære Yousee
Nu er der simpelthen gået for lang tid til at I fortsat kan bort forklare at der endnu ikke er blevet lavet favoritliste funktion i Humax boksen.

Af de små 30 kanaler jeg kan se, ser jeg reelt kun 12-15 stykker så det irriterer mig voldsomt at skulle scrolle gennem svenske, tyske og DR-synskanaler hver gang.

Please, se nu og få lavet den favoritliste funktion !!!

7 Kommentarer

Omdømme 1
Badge
Det er muligt jeg misforstår dig -
men kan du ikke bare sortere dine kanaler således, at dine favoritter ligger øverst og dem du aldrig bruger ligger nederst?
Omdømme 4
Badge +1
Det har jeg gjort og låst de kanaler jeg ikke gider se på.
MEN det ville da være rart hvis man helt kunne fjerne dem som man kan når man kan lave en favoritliste, som man kan på mange tv og på andre af yousees boxe (samsung og homebox cisco)
Omdømme 2
Badge
movern skrev:

Det er muligt jeg misforstår dig -
men kan du ikke bare sortere dine kanaler således, at dine favoritter ligger øverst og dem du aldrig bruger ligger nederst?

Sortering løser det desværre ikke. Jeg skal stadigvæk scrolle forbi alle dem jeg ikke ser. Favoritfunktion har været standard på samtlige tv-apparater og modtageudstyr i snart et par årtier, så Yousee bør også kunne tilbyde dette i boksen.
Omdømme 2
Badge
EveTossen skrev:

Det har jeg gjort og låst de kanaler jeg ikke gider se på.
MEN det ville da være rart hvis man helt kunne fjerne dem som man kan når man kan lave en favoritliste, som man kan på mange tv og på andre af yousees boxe (samsung og homebox cisco)

God ide med at låse kanaler...men har du fundet en måde at undgå at boksen så meddeler “kanalen er låst - brug din pin kode” hvergang man scroller forbi?

Tak for tippet :D
Omdømme 4
Badge +1
Ingen af humax boxene spørger om kode når jeg bare scroller forbi i nu og næste og epg, men først når man vil se kanalen.
Den gør det jo hvis man zapper op og ned og rammer en låst kanal.
Omdømme 7
Badge +6
Har alle dem der ikke bruges liggende nederst, det er ikke et problem, da dem der ses for det meste kun bliver brugt til optagelse, det er meget minimalt hvad der ses direkte.
Omdømme 2
Badge
Radiomanden skrev:

Har alle dem der ikke bruges liggende nederst, det er ikke et problem, da dem der ses for det meste kun bliver brugt til optagelse, det er meget minimalt hvad der ses direkte.

Hmmm,...virker måske for dig, men at skulle optage alt, hvad man skal se som alternativ til en favoritliste, var ikke lige den løsning, jeg håbede på ;-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)