Favoritkanaler på den nye boks?

• Deltager
  • 8 kommentarer
Jeg har ledt i den nye boks for at finde en mulighed for at ændre kanalrækkefølgen.

På den gamle boks var muligheden at lave en favoritliste.

Jeg hader når jeg ikke selv kan bestemme rækkefølgen af mine kanaler :-(

15 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Det er blevet lovet at den funktion kommer senere. Det er også et stort ønske herfra.

Jeg savner også favoritkanaler.

Er der nogen der ved hvad opdateringen i går fixede??

Jeg håber godt nok, at den opdatering er lige på trapperne, da det virkelig er belastende, at man ikke kan bruge favorit kanaler :manindifferent:

Det er også stærke savnet her.

Jeg mangler også en antenne udgang, eller en T. fordeler, så jeg stadig kan få antenne kabel til mit TV.

Tror det er der rigtig mange der efterlyser, inklusive mig selv. Det er møg irriterende man ikke kan lave sin egen favoritliste

Til Ivar

Jeg har købt en linje fordeler der sættes til strøm, i samråd med yousee udvidede support, da jeg også savner en antenne udgang på den nye boks.

Jeg fik at vide at med et almindeligt t fordeler kunne jeg risikere at miste for meget signal

Er der andre forslag til hvad man ellers kan bruge til at fordele signal med, da man jo næsten ikke har nogen tillid til yousee mere
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

613465210 skrev:
Til Ivar

Jeg har købt en linje fordeler der sættes til strøm, i samråd med yousee udvidede support, da jeg også savner en antenne udgang på den nye boks.

Jeg fik at vide at med et almindeligt t fordeler kunne jeg risikere at miste for meget signal

Er der andre forslag til hvad man ellers kan bruge til at fordele signal med, da man jo næsten ikke har nogen tillid til yousee mere

Det vil da være klædeligt, hvis du afprøvede forslaget fra YouSee, da du jo har købt en fordeler.

Selvfølgelig afprøver jeg den, joern, men derfor kunne det godt være der var andre forslag
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Bruger en fordeler fra Triax, der er ingen problemer med signalet.

Omdømme 3

Badge +3
Det forlyder der snart vil være mulighed for at kunne sortere kanalerne i ønsket rækkefølge.

Er der nogen der ved hvorfor jeg ikke kan se teks TV på min nye tv boks!

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints mich har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

lasse126 skrev:
Er der nogen der ved hvorfor jeg ikke kan se teks TV på min nye tv boks!

http://forum.yousee.dk/t5/TV/%C3%98nsker-til-den-nye-boks/m-p/10005/highlight/true#M2676

Hvordan indstiller man favoritkanaler på den nye tv boks ? 

Det er altafgørende for mig, at kunne det .. Ellers så får i jeres kasse igen :o)

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

Kurt2 skrev:
Hvordan indstiller man favoritkanaler på den nye tv boks ? 

Det er altafgørende for mig, at kunne det .. Ellers så får i jeres kasse igen :o)

Så kan du godt returnere boksen. Funktionen er der ikke p. t., men mon ikke den kommer.

Det er på vej, fik jeg at vide af YouSee på Ledreborg Slot i pensen.
Kan ikke huske om det er den  næste, eller først næste igen.
De arbejder også på at man kan programere via en App til mobilen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)