Spørgsmål

Får vi så også kompensation?


Jeg kan konstatere at alle direkte kunder hos jer får kompensation for nedbruddet. Vi er kunder hos Waoo, men I (Yousee) ejer noget af kablet på vejen, og vi var også ramt nytårsaften. Men da vi ikke er direkte kunder hos jer, har vi ikke mulighed for at få del i kompensationen.

I min husstand har vi i øvrigt heller ikke mulighed for at kø be nogen former for tv-pakker, da I (i kraft af jeres kabelejerskab) blokerer for alt, så længe vi ikke er direkte kunder hos jer. Er der nogle tegn i sol og måne på, at I stopper den blokade i en nærmere fremtid?

1 Kommentar

Omdømme 7
Badge +6
Det er noget som vi brugere ikke kan svare på, kontakt You See f.eks på deres FB væg.

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)