Spørgsmål

Eurosport 1+2 US-Open IKKE LIVE??!!!

Meget kritisabelt/uacceptabelt at YOUSEE og Eurosport ikke sender LIVE fra US-OPEN !!!!!
Ikke særlig kunde-/service venligt at man skal tilkøbe Eurosport Player for at kunne se live!!!!!
Utænkeligt at ovennænvte ville forekomme, hvis det drejede sig om en fodboldkamp.....

20 Kommentarer

Må erklære mig enig i dette tyveri - så vi skulle betale 1 gang mere for at se dette via Eurosport player... ahhh nej, tror det næppe.... Yousee er ikke ansvarlig for dette, men bør da tage det med i deres overvejelser i forhandlingerne til næste runde om en anden pris fremover. Personligt er jeg da færdig med eurosport, og endnu et søm i Yousee kisten mht. TV pakken. Hver gang vi tørres mister man tiltroen og der mangler kun prikken over i´et, så ryger hele TV pakken for mit vedkommende. Nok er sgu´ nok.
Omdømme 7
Badge +6
Det har intet med You See at gøre, klag til dem der ejer kanalen.
Meget enig med 24leone og topika - og selvfølgelig er det rigtigt hvad du (Radiomanden) skriver. Men SBSNet er jo tydeligvis helt på det rene med, at de ikke vil blive populære. Derfor skal presset netop komme udefra - dvs. fra de store udbydere som Yousee, Stofa mv. Det her er både undergravende og bondefangeri. Jeg tænker, det svarer til, at man køber en ny bil - og når man så vil hente den, får man at vide, at hvis man skal have nøglen med, skal man lige slippe 100.000 mere.

TV2 Sport har ved lejligheder gjort noget lignende. Der er dog den væsentlige forskel, at de gør det primært, når de har flere live-begivenheder, som de er nødt til at vælge imellem. Tendensen er der dog..., og det er, efter min mening, kun udbyderne der vil kunne presse kanalerne. Vi andre kan blot true med at droppe vores fuldpakke-abonnementer.
Radiomanden skrev:

Pladder

Det har alt med Yousee at gøre.
Yousee kan jo afgøre om produktet er blevet så ringe at det ikke længere skal med i deres pakker.
Set fra Eurosport vil det være en rimelig stor kunde at miste såfremt Yousee fjernede Eurosport-kanalerne fra pakkerne !!!
Omdømme 7
Badge +6
Det står enhver frit at fravælge uønskede kanaler.
Omdømme 7
Badge +6
Sørendk skrev:

Radiomanden skrev:

Pladder

Det har alt med Yousee at gøre.
Yousee kan jo afgøre om produktet er blevet så ringe at det ikke længere skal med i deres pakker.
Set fra Eurosport vil det være en rimelig stor kunde at miste såfremt Yousee fjernede Eurosport-kanalerne fra pakkerne !!!

Eurosport er ikke længere del af nogen pakke og har ikke været det længe. Den eneste faste pakker der findes er Grundpakken og den indeholder ikke Eurosport.
De er blevet til tilvalgskanaler, hvor man selv bestemmer om man gider at have dem.

Det er kun de helt gamle kunder der har dem liggende i den gamle fulde pakke, hvor der generelt er indgået meget billigere leveringsaftaler med de diverse antenneforeninger, hvor besparelsen render op i en 40-50% på årsbasis, sammenlignet med den nyere Grundpakke + 36 Valgfri kanaler løsning.
Os gamle fuld pakke kunder kan ikke rigtig tillade at brokke os, for vi får allerede en kæmpe rabat, fordi vores antenneforeninger har været ret dygtige til at lave disse sær aftaler om rabatter med TDC Kabel TV i tidernes morgen der stadig er gældende, fordi de gælder for hele den indgåede aftale om bindingsperioden.
Omdømme 7
Badge +6
Så er problemet dit eget hvis du ikke vil lave om på den leverede pakke, jeg har ikke kanaler jeg ikke vil se, det er lavet om, udover nogle af dem der er i Grundpakken.
Omdømme 7
Badge +6
Radiomanden skrev:

Så er problemet dit eget hvis du ikke vil lave om på den leverede pakke, jeg har ikke kanaler jeg ikke vil se, det er lavet om, udover nogle af dem der er i Grundpakken.

Det kan han godt, hvis det leveres på samme måde her hos os, men så skal han kysse en masse andre kanaler farvel også, for det kræver opsigelse af den fulde pakke og så nedgradere til den gamle Grund eller Mellempakke.
Besparelsen skal han nok regne med også kun er meget beskeden, men alt det kan han sikkert få info om fra hans antenneforening.
Omdømme 7
Badge +6
At overgå fra den gamle Fuld/Mellempakke til bland selv skulle ikke være et problem. Fik selv fra standard Mellempakke til bland selv uden problemer, det blev klaret uden at blande Antenneforeningen ind i det, ringede bare til kundeservice og fik en bland selv Mellempakke i stedet for uden problemer.
Omdømme 3
Igen afspore Radiomanden topic, men det jo ikke første gang
Omdømme 4
Badge +6
Hej alle

I får lige vores svar, hvad dette angår.

Vi er uenige i Discoverys (firmaet bag Eurosport i Danmark) beslutning. Vi deler vores tv-kunders frustration, og vi opfordrer til, at de genovervejer deres beslutning. Det er ikke acceptabelt, at live-sport sendes med forsinkelse. Vi gør i YouSee, hvad vi kan i denne konkrete sag og arbejder på, at dette ikke sker fremover.

På nuværende tidspunkt kan vi oplyse, hvad Discovery har fortalt os: At forsinkelsen kun er gældende for kampene i den første uge af US Open. Det gør naturligvis ikke beslutningen acceptabel, men vi var desværre ikke informeret på forhånd. Beslutningen kommer derfor ligeså meget bag på os, som på alle vores kunder.

Stefan, YouSee Forum Team
Omdømme 7
Badge +6
Det er sikkert totalt ligelade med hvad kunder mener, det drejer sig om at de skal skovle penge i kassen. Opsig aftalen så kan de lære ikke at være grådige.
Omdømme 7
Badge +7
Radiomanden skrev:

Det er sikkert totalt ligelade med hvad kunder mener, det drejer sig om at de skal skovle penge i kassen. Opsig aftalen så kan de lære ikke at være grådige.

Sikkert skrevet af en, der ikke ser Eurosport.
Omdømme 7
Badge +6
Det kan da kun være kassetænkning. Du betaler for kanalen, men ønskes det live, må der lige betales mere, og så må det ses på nettet.
Omdømme 7
Badge +7
Radiomanden skrev:

Det kan da kun være kassetænkning. Du betaler for kanalen, men ønskes det live, må der lige betales mere, og så må det ses på nettet.

Ja, men så er der jo næsten ingen kanaler tilbage.:D
Omdømme 7
Badge +6
Hvilke andre kanaler har den praksis.?
Omdømme 7
Badge +7
Radiomanden skrev:

Hvilke andre kanaler har den praksis.?

Nu er det vel ikke kun den priksis, der har kassetænkning på programmet.
TV2 er et eksempel. Sender en sportsudsendelse på TV2 eller TV2 Sport og pludselig, skal udsendelsen afbrydes, men man kan se videre på TV2 Play - selvfølgelig mod betaling.
Omdømme 7
Badge +6
Det er ganske sammenligneligt.
Er der mon nogen, der kan fortælle til Eurosport-1-kommentator, at den svenske Charlotte Kalla IKKE er Karla. Efternavnet er Kal-la.
Omdømme 7
Badge +6
skier skrev:

Er der mon nogen, der kan fortælle til Eurosport-1-kommentator, at den svenske Charlotte Kalla IKKE er Karla. Efternavnet er Kal-la.

Det kan være de mener at hun ligner og lyder som Karla fra Huset På Christianshavn :-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)