Spørgsmål

Et par spørgsmål til TV boks (den nye)

Omdømme 1
Hej

Jeg har et par spørgsmål til den nye TV boks.

Jeg kan ikke komme ind i de avancerede indstillinger, den beder om en kode, Jeg har ikke oprettet en kode, men alligevel siger den at standard koden 0000 er forkert?

Hvis jeg vil se en gratis film, siger den stadig invalid token? gør den på nærmest alt.

Ofte er mine fortrukne progammer væk, ved helt almindeligt brug. Så skal boksen genstartes, før de kommer tilbage?

Min TV boks, kan kun finde 5 ghz netværk, andre dukker ikke op på listen over netværk, selv om min yousee router (netgear cg 3000)står næsten ved siden af? mine andre enheder 8apple udstyr) kan sagtens finde mit trådløse netværk?

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Boksen kan kun køre 5 GHz. Få en ny router af Yousee med 5 GHz. Din Netgear 3000 kan nemlig ikke køre 5 GHz. Ellers skal du køre kablet til din Netgear 3000.
Omdømme 7
Badge +6
His ikke den er på nettet, så kan du ikke gøre noget med den, det er helt nødvendigt at den har net før at funktionerne virker.
Omdømme 1
Radiomanden skrev:

His ikke den er på nettet, så kan du ikke gøre noget med den, det er helt nødvendigt at den har net før at funktionerne virker.

Jeg har sat kabel til boksen, men vil hellere køre trådløst.
Omdømme 7
Badge +6
Så skal du som skrevet have et andet modem, jeg fik mit byttet i forbindelse med boksen.
Koden 0000 skal virke, når der ikke er lavet en anden. Prøv en genstart af boksen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)