Svar

Er fuldpakke med boks ændret.


Hej.
Jeg vil høre om der er nogen herinde der ved om der er ændret i indholdet på fuldpakken.
Siden i aftes, fredag d. 27/10 har jeg mistet en del kanaler på et tv med kort, men tv-boksen fungerer normalt.
Det ser ud til, når jeg tjekkker på Mit YouSee, at indholdet af fuldpakken er noget amputeret ifht tidligere.
Er det evt. problemer i forbindelse med opdateringen af Mit YouSee.
Alle input modtages med glæde.
icon

Bedste svar af joern 29 oktober 2017, 06:59

Det kan være manglende opdatering af dit kort i TV. Prøv at lade dit TV stå på f. eks. DR 1 og så sætte TV'et i STB.

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Det kan være manglende opdatering af dit kort i TV. Prøv at lade dit TV stå på f. eks. DR 1 og så sætte TV'et i STB.
Tak for hjælpen, det var det der skulle til.

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)