Spørgsmål

Er det et generelt problem? Eller, er alt som det skal være?

Omdømme 3
Badge
Har en. YS-4000 boks!
Når jeg trykker på Avancerede indstillinger/Gendan indstillinger, så køre den på 97%. Hvorpå, at jeg kontaktede: support. Fik denne kommentar, at boksen skulle være på 100%. Andre, som også oplever tilsvarende? Ikke nok med det, så stopper deres video lige pludselig midt i det hele. Husker, at supportmedarbejderen sagde, at det var en fejl fra deres side af og krævede en opdatering. Hvor længe vil du vente på? :cool: Minder mig om en sang ;) Fra de varme lande/Danmark ;)

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Det er omkring en uge siden at gendan er blevet brugt, det kørte som det skulle.
Angående optagelser, så kan det ske at slutningen ikke kommer med hvis der har været forsinkelser i udsendelserne, der skulle automatisk ligges til til, men kun en 15-16 minutter, og det sker ikke på alle kanaler, (det er en kendt fejl), men ellers skulle der ikke være problemer med at der mangler det sidste af optagelser.
Omdømme 7
Badge +7
Hvis der er en planlagt optagelse, jeg vil være helt sikker på at gå det hele med, optager jeg også den følgende udsendelse på kanalen.
Omdømme 3
Badge
Radiomanden og Joern
Har ikke haft problemer med optagelser, så hvorfor benævne dette? Når mit indlæg ikke omhandler om dette? Mit indlæg omhandler om, at drejer det sig om 97%,eller 100%? Mere var der ikke i dette spørgsmål. Min boks optager perfekt, så det er ikke der fejlen ligger. Der er mange ekstra minutter, så der bliver optaget på diverse programmer. Fuldt ud.
Omdømme 7
Badge +7
Hvad mener du med "deres video"?
Omdømme 3
Badge
joern skrev:

Hvad mener du med "deres video"?

Deres video, når Avancerede indstillinger: Indtast pinkode til forældre kontrol: 0000!
Alligevel, så modtager jeg denne kommentar: Sort skærm! Selvom, at du er nu klar til at gå på opdagelse i dine tv-kanaler.
Omdømme 7
Badge +7
Du må nok prøve YouSee igen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8