Spørgsmål

Er der andre end mig, som også oplever: Problemer?

Omdømme 3
Badge
Live-Tv
Hvergang, at man ser Live-Tv. For så bagefter at sætte programkanalen på pause, så bagefter, at spole frem, så pludselig starter udsendelsen frem)? Jeg har ikke trykket på fjernbetjeningen! Så Hvorfor spoler udsendelsen frem automatisk af sig selv? Det må være en opdatering hos: YouSee?
Har oplevet dette for mange gange. Desværre, så hvordan kan jeg i fremtiden undgå dette?

3 Kommentarer

Omdømme 3
Badge
Phoenix 73 skrev:

Live-Tv
Hvergang, at man ser Live-Tv. For så bagefter at sætte programkanalen på pause, så bagefter, at spole frem, så pludselig starter udsendelsen frem)? Jeg har ikke trykket på fjernbetjeningen! Så Hvorfor spoler udsendelsen frem automatisk af sig selv? Det må være en opdatering hos: YouSee?
Har oplevet dette for mange gange. Desværre, så hvordan kan jeg i fremtiden undgå dette?

Manglede at informere om, at starte udsendelsen forfra! Når man spoler tilbage på LIVE-Udsendelse og alligevel, så udsendelsen spoler frem. Selvom, at jeg ikke har trykket på fjernbetjeningen.
Omdømme 2
Badge +2
Hej Phoenix73

Jeg kan se, at du ikke har modtaget et svar endnu.

Hvilken boks er det du oplever det på? Og har du forsøgt at genstarte boksen fra knappen bagpå for at se om det evt. skulle hjælpe på det?

Özcan, youSee Forum Team
Omdømme 3
Badge
Ozcan skrev:

Hej Phoenix73

Jeg kan se, at du ikke har modtaget et svar endnu.

Hvilken boks er det du oplever det på? Og har du forsøgt at genstarte boksen fra knappen bagpå for at se om det evt. skulle hjælpe på det?

Özcan, youSee Forum Team

Hej Ozcan
Det er: YS-4000 boks, at jeg oplever det på. Har forsøgt med genstart bag boksen. Uden, at dette har hjulpet

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)