Spørgsmål

EPG problemer

Efter FM signalet forsvandt på kabelnetværket (feb. 2017), er der opstået et problem med EPG på Samsung TVét fra 2014. Der er opdateret til 450MHz. Der er kommet lyd, samt billede i øverste venstre hjørne. Det var der ikke før. Når TVét tændes viser EPG "ingen information". Ny skal de digitale kanaler genindlæses, og så er der EPG informationer så længe TVét er tændt.

13 Kommentarer

Har selv fundet en midlertidig løsning. Start TVét på kanal 1 (DR1), og vupti så er der informationer. :8
Guiden virker men info på selve kanalen er forkert?!
RuM_ skrev:

Har samme problem her, har et Samsung KS7005
Har samme problem. Info på kanelen bliver ikke opdateretm øgirriterende
Omdømme 7
Badge +7
Har fire TV - heraf er 3 Samsung - og både guide og info passer.
Omdømme 7
Badge +3
Selvom Joern ikke har problemer, så er der alligevel flere der har problemer, iflg facebook idag

Dette er for 5 minutter siden

"Tak for din henvendelse.

Vi er opmærksomme på fejlen og arbejder på at få den løst hurtigst muligt.

Jeg beklager fejlen mange gange.

Kasper"
Omdømme 7
Badge +7
mich skrev:

Selvom Joern ikke har problemer, så er der alligevel flere der har problemer, iflg facebook idag

Dette er for 5 minutter siden

"Tak for din henvendelse.

Vi er opmærksomme på fejlen og arbejder på at få den løst hurtigst muligt.

Jeg beklager fejlen mange gange.

Kasper"

Så må problemet være lokalt.
Har du problemerne?
Omdømme 7
Badge +3
Jeg bruger kun Humax boksen til at se TV på, så har ikke kontrolleret det :-)
John_HJ skrev:

RuM_ skrev:

Har samme problem her, har et Samsung KS7005

Samsung UE48JU6475UXXE
Omdømme 7
Badge +7
mich skrev:

Jeg bruger kun Humax boksen til at se TV på, så har ikke kontrolleret det :-)

Det gør jeg jo også på et TV, men har dog prøvet på dette TV også. Du skulle ta' at prøve.
Før i tiden kunne det godt glemme at opdatere, så jeg skulle blot gå ind på guiden og ud igen, så havde alle kanaler opdateret info..
Omdømme 5
Badge +2
De sidste par dage har der været forkerte data/tekst - når der trykkes på Info på tv'et i vores antenneforening (ca. 10.000 medlemmer). Selve guiden vises (næsten) korrekt.
Så det er nok ikke et lokalt problem ! Men skyldes nok de igangværende justeringer ifm. omlægning o.lign. Jeg har ikke boks - og selve ændringen sker her d. 9/3.

Mvh.
Omdømme 7
Badge +7
Så er det da underligt, at problemet ikke er hos mig. Her i vores ejerforening kommer signalet direkte fra YouSee. De nye ændringer fik vi en 23.02.17

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)