Emne indelingen forsvundet på ny Yousee boks

Har nogen kendskab til om emne indelingen er forsvundet på den nye Yousee boks.

tidligere boks kunne man søge på sport, film, serier mv

/Jimmi 

6 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Der er en søge funktion, så man der kan finde udsendelser og Film/serier.

Hej

Det synes jeg ikke rigtigt jeg kan se.

Hvis man eks. søger ved at skrive film, kommer alle resultater frem programtitel der indeholder film i, men det er ikke det jeg søger.

Jeg ønkser eks. at se hvad der er af film på alle mine kanaler

vh Jimmi

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Søgefunktionen er øverst når der trykkes på Menu, så kan der findes alt hvad du har adgang til. TV udsendelser, Film og Serier.

Jeg tror I taler om to forskellige ting. Går man ind på http://tv.yousee.dk/tv-guide/ har hver udsendelse et overordnet emne/genre: Tv serier, Sport, Underholdning, Fakta, Film osv. Tidligere kunne man vælge kun at vise feks sport i guiden på boksen og filtrere resten fra. Det kan man ikke længere. Man kan dog stadigvæk godt finde en form for liste over programmer i disse emner/genrer under menu - tv - programmer, men desværre kun tidligere sendte.

Omdømme 2

Badge +3
Det kan man ikke med Humax boksen, hvad man kunne med Samsung boksen ved jeg ikke, sidst jeg havde sådan en var for 6 år siden, så kan ikke huske hvad den kunne, hvis den kunne det dengang.

Wulff-johnsen skrev:
Har nogen kendskab til om emne indelingen er forsvundet på den nye Yousee boks.

tidligere boks kunne man søge på sport, film, serier mv

/Jimmi 

Det kan man ikke længere på den nye boks,, som har en del forbedringer i forhold til Samsung boksen, men desværre også mange forringelser. Søgefunktionen via emner er en af de funktioner, som jeg ikke forstår er afskaffet. En anden forringelse er pausefunktionen som ikke længere kan anvendes, hvis man ønsker at standse en udsendelse for at se nærmere på en bestemt ting eller lign. (der er infobjælker foroven og forneden der dækker halvdelen af skærmen samtidig med at billedkvaliteten er forringet)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)