Spørgsmål

Ekstrakanaler?

Hej,

Har hørt at udbuddet af kanaler skulle være noget større for tilkøb af ekstra kanaler, end dem man kan vælge som del af bland selv. Men går jeg ind på Tv -> Ekstrapakker er siden bare blank, med en "videre" knap. Ingen kanaler at vælge.
Muligvis har det noget at gøre med at hvis jeg vælger "Tv-pakker" får jeg blot "Vi kan desværre ikke hjælpe dig online". Per telefon påstår YouSee at kanaludbuddet er det samme, og at det slet ikke er meningen at man skal kunne bruge "Ekstrapakker" og købe ekstrakanaler den vej længere.

Kan det virkelig passe?

42 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +2
Hej, Kan du se nogle Ekstra kanaler her?

https://yousee.dk/tv/ekstrakanaler/bestil_ekstrakanaler.aspx
Jep, men i det øjeblik jeg logger ind står der igen "Vi kan desværre ikke hjælpe dig online".
Derudover ser udvalget ikke væsentligt anderledes ud tænker jeg.
Synes jeg tidligere har set et meget større udvalg - ikke noget konkret, blot at der var mange flere kanaler.
Omdømme 7
Badge +2
Har du Bland selv kanaler nu, med feks 36 points?

Jeg kan tælle mig frem til der er 84 kanaler ud over de ca. 16 Ekstra kanaler jeg har i forvejen, plus C More pakke.
Kan som sagt kun se siden uden at være logget ind, og der står der under "Vis alle kanaler" i parentes 49. Kan tælle over 50 på bland selv siden, har dog ikke sammenlignet kanal for kanal.

Har bland selv med 10 point.
Omdømme 7
Badge +2
Måske Radiomanden eller andre ved mere, måske skal man ringe til dem for at evt. kunne få nogle Ekstra kanaler, når man har Bland selv, hvis det virker, som jeg tror er blevet sagt her.

Incl. i de 84 kanaler jeg har/ser er en del jeg i forvejen har i min Fuld Pakke...
For at give et eksempel.
Den første kanal på ekstra-kanal siden du linker til er "24 nordjyske". Den er ikke på bland selv siden. Så der er forskel.
Kan du komme ind på siden når du er logget ind, og tilkøbe kanaler ? Kan du se flere end 49 ?
Omdømme 7
Badge +2
Der er nok kun 49 udover dem jeg kan se i Fuld Pakken, bla. en del arabiske og andre udenlandske kanaler.
Omdømme 7
Badge +2
Feks i Udland er det 30 kanaler, hvoraf jeg kun her de 3 i Fuld Pakken...
Omdømme 7
Badge +6
Der er for nuværende et total af 96 kanaler der kan vælges i bland selv, det inkluderer også kanaler på Arabisk, Tyrkisk, Thailandsk, Polsk, Fransk.
Omdømme 7
Badge +3
Det er blevet oplyst, at man ikke kan købe ekstrakanaler hvis man har bland selv, se diverse indlæg i sidste del af denne tråd:

https://forum.yousee.dk/kabel-tv-8/opdatering-1-105-02-og-2-105-02-til-humax-101662

Hvis dette er korrekt kan det være grunden til at ekstrakanalerne ikke kan vises eller købes. Der er dog grund til at være lidt i tvivl om rigtigheden af dette, da andet tyder på at man godt kan have ekstrakanaler sammen med bland selv. Dette er også nævnt i ovennævnte tråd.

Desuden er der stadig fejl og særheder ved YouSees selvbetjening, som også kan være årsagen. Prøv at ringe til YouSees kundeservice, hvis problemet fortsætter.
Omdømme 7
Badge +4
MS-ERIK skrev:

Det er blevet oplyst, at man ikke kan købe ekstrakanaler hvis man har bland selv, se diverse indlæg i sidste del af denne tråd:

https://forum.yousee.dk/kabel-tv-8/opdatering-1-105-02-og-2-105-02-til-humax-101662

Hvis dette er korrekt kan det være grunden til at ekstrakanalerne ikke kan vises eller købes.
Der er dog grund til at være lidt i tvivl om rigtigheden heraf, da andet tyder på at man godt kan have ekstrakanaler sammen med bland selv. Dette er også nævnt i ovennævnte tråd.

Desuden er der stadig fejl og særheder ved YouSees selvbetjening, som også kan være årsagen. Prøv at ringe til YouSees kundeservice, hvis problemet fortsætter.

Jeg har fået bekræftet på facewbook, at man ikke kan have ekstra kanaler, såfremt man har 10, 20 eller 36 kanaler, eller bland selv mellem- eller fuldpakke (10 eller 36 kanaler). INGEN TVIVL
Omdømme 7
Badge +6
Korrekt, det er enten extra kanaler eller bland selv. Der kan ikke f.eks haves bland selv 10 Points + en eller flere extra kanaler, man skal så op på 20 bland selv.
Omdømme 7
Badge +4
Radiomanden skrev:

Korrekt, det er enten extra kanaler eller bland selv. Der kan ikke f.eks haves bland selv 10 Points + en eller flere extra kanaler, man skal så op på 20 bland selv.

Og dem der bor i foreninger, der selv varetager TV pakkerne, de har kun mellem med bland selv og fuld med bland selv, som svarer til 10 og 36 kanaler ekstra, INGEN mellemløsning
Omdømme 7
Badge +6
Forhørte mig hos min forening hvorvidt der hvis det skulle være, kunne fås 20 bland selv, det blev derfra bekræftet, men You See hjemmeside siger det ikke er muligt.
Omdømme 7
Badge +4
Tror din forening er misinformeret, du kan kun bestille igennem foreningen, og kun mellem og fuldpakke med eller uden bland selv. Kundeservice kan ikke bestille for dig, undtagen 1,2 eller flere ekstra kanaler, og kun hvis du har grundpakken og ikke andet
Omdømme 7
Badge +4
ekstrakanaler kan dog bestilles hos Yousee (1,2,3,4 stk) såfremt man har den gamle mellem- eller fuldpakke
Omdømme 7
Badge +6
Ja, før havde jeg fast Mellem, kontaktede Kundeservice, og forhørte mig om bland selv 10, og det blev ordnet på kort tid. Prisen er jo den samme for Mellempakke og bland selv 10.
Omdømme 7
Badge +4
Ja, du kunne vælge

mellempakke med bland selv

eller

fuldpakke med bland selv

https://yousee.dk/~/media/pdf/Foreninger%20og%20Erhverv/Loesblade/2018/FK0050_1804_TV_med_Valgfrie_10_20_36_tv_kanaler_LOW.ashx

https://yousee.dk/~/media/pdf/Foreninger%20og%20Erhverv/Loesblade/2018/FK0049_1804_TV_med_Bland_Selv_pakker_LOW.ashx

https://yousee.dk/~/media/pdf/Foreninger%20og%20Erhverv/Loesblade/2018/FK0064_1804_TV_med_GP_via_husleje_LOW.ashx
Omdømme 7
Badge +2
Som sagt har jeg Fuldpakken gennem en forening, kan jeg så mon ikke vælge at få flere Ekstra kanaler? når jeg logger ind ser det ud til jeg godt kan bestille eller afbestille kanalerene...
Omdømme 7
Badge +4
Hvis du har den gamle fuldpakke, med de faste TV kanaler, kan du godt bestille ekstra kanaler, 1, 2, 3, 4 f.eks.
Omdømme 7
Badge +3
Så skriver YouSee noget sludder nederst i bunden på denne side:
https://kundeservice.yousee.dk/tv/brug-tv/bland-selv-tv/funktion
Eller hvordan skal det ellers forstås? At man kan skifte til bland selv og beholde de ekstrakanaler, man har i forvejen, men ikke købe nye?
Da det ikke er alle kanaler der fås under bland-selv, vil det så sige man slet ikke har mulighed for at få de øvrige kanaler der kan tilkøbes som ekstrakanaler ?
Omdømme 7
Badge +6
amewsaj skrev:

Da det ikke er alle kanaler der fås under bland-selv ?

Med bland selv er der i alt 96 kanaler at vælge imellem
Jeg kan se 95, men ikke desto mindre er den første kanal der vises på "bestil ekstrakanaler" siden kanalen "24 nordjyske". Ikke fordi den har interesse, men det vidner jo om at der er kanaler der ikke er med i bland selv ?
Omdømme 7
Badge +6
Den er også med i bland selv, men den kan næppe have interesse for andre end dem fra den landsdel.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)