Svar

Ekstra Tv boks

hvad koste det at få en ekstra tv boks og hvor bestiller man den ?

icon

Bedste svar af Radiomanden 28 juli 2016, 12:05

Hvis du har Samsung boksen, så kan du leje den nye, og købe Samsung boksen, eller måske bare beholde den, kontakt kundeservice.

Dog skal du være opmærksom på at har du et + abonement på Samsung boksen vil det bortfalde. Humax boksen er ikke en + boks, så du kan ikke overføre abonnementet til den. Leje for Humaxen er Kr.30/måned med foreningsaftale, er der ikke aftale er prisen Kr.99/måned.

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Er det Humax boksen.? Det er oplyst, at der kan kun lejes en i hver husstand.

Jeg har i dag en Samsung boks med HD, men da jeg har et andet fjernsyn der ikke er forberedt for digital signal, ville jeg sætte en boks på dette også, jeg har et ekstra kort, men har ikke lyst til at købe en boks, da jeg regner med at de næste fjernsyn jeg skal have er forberedt for dette, derfor ville det være rart at kunne leje en boks :-(

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hvis du har Samsung boksen, så kan du leje den nye, og købe Samsung boksen, eller måske bare beholde den, kontakt kundeservice.

Dog skal du være opmærksom på at har du et + abonement på Samsung boksen vil det bortfalde. Humax boksen er ikke en + boks, så du kan ikke overføre abonnementet til den. Leje for Humaxen er Kr.30/måned med foreningsaftale, er der ikke aftale er prisen Kr.99/måned.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)